Kopertówka na podziękowanie

Witajcie :)

Dziś przyszłam do Was z inna formą karteczki. Na zamówienie koleżanki z pracy a właściwie jej córki powstała kopertówka. Miała to być pogodna, pozytywna karteczka dla osóbki, która odchodzi z jednej pracy i zaczyna coś zupełnie nowego. Z jednej strony podziękowanie za wspólną, kilkuletnią pracę a z drugiej nowe możliwości i życzenia powodzenia w zupełnie nowych klimatach.

Pomyślałam - kopertówka, nie zwykła karteczka. Klorki - pastelowe - poszłam w delikatną zieleń, która daje pełne nadziei nastawienie na rozpoczęcie nowego etapu w życiu.
Kwiatuchy - kolorek (delikatny łosoś? ) oczywiście z papieru czerpanego i własnoręczna robótka :)

Tak wygląda ta moja kopertówka :)




I jak? Może takie coś być?

Dziękuję, że zaglądacie i zostawiacie kilka słów :)

13 komentarzy :

  1. Piękna kopertówka! To bardzo miły i elegancki prezent!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kopertowka. Kolorek kwiatków śliczny i świetnie współgra z zielenią. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kopertowka. Kolorek kwiatków śliczny i świetnie współgra z zielenią. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bogusiu! Bardzo Śliczna i Elegancka kopertówka - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna! Bardzo podobają mi się te kwiatki! Są super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, te Twoje karteczki! Podobają mi się przeogromnie! I te cudne kwiaty, podziwiam!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kopertówka moim skromnym zdaniem jest wyjątkowa.. ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka