Szydełkowe śnieżynki

Witam  Was cieplutko we wtorek :)

Tym dzisiejszym wpisem powracam do Wtorkowego Szydełkowania. Mam nadzieję, że będzie tych wtoreczków więcej niż w zeszłym roku :)

W tym Wpisie pojawiła się maleńka szydełkowa zajawka, fakt faktem, że w niedzielę ale początek powrotu do dziergania jest.

Dziś szydełkowe śnieżynki  i inne gwiazdeczki. Śnieżynki wykonane według kursiku na blogu DIY - ZRÓB TO SAM. Przyznam, że taki wzór to mój debiut w sprawach śnieżynkowych :)
Oczywiście nie obyło się bez wpadki, związanej ze szpileczkami, okazało się, że miałam za mało tych właściwych i pojawiła się na niektórych rdza. znalazła się także nietypowa śnieżynka o pięciu ramionach.
A oto i one:




A to już inne gwiazdki, które powstały ostatnio :)




19 komentarzy :

  1. Piękna i bardzo delikatne śnieżynki..;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. super śnieżynki , widzę że Ola zaraziła wiele osób swoim kursikiem na śnieżynkę.
    Szpilki należy zamienić na igły do iniekcji - do kupienia w aptece 100 szt za ok 8 zł . Na 1000% nie zardzewieją.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za informację o tych igłach, wiedziałam, ze są ale nie pomyślałam o nich w kategoriach szuydełkowych :)

      Usuń
  3. Niesamowite ale wlasnie zaczelam robic te sniezynki z pierwszego wzoru. Znalazłam w domu kordonek w dodatku biały i szydełko 2.5 Niestety nie chce przechodzic przez dziurki i chyba musze kupic ciut mniejsze

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne śnieżynki. Według mnie bardzo łatwo i przyjemnie się je robi. I są bardzo dekoracyjne. Ja też zrobiłam kilka zainspirowana tym kursikiem. I dalej robię. A te inne też piękne. Twoja choinka w tym roku zyska nową szatę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne śnieżynki. Te rdzewiejącego szpilki to nasza zmora. Nie ma to jak igły do iniekcji 😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Bogusiu! Przeurocze śnieżynki - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Bogusiu, jesteś niesamowita :) Brawo za śnieżynki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śnieżynki pierwsza klasa!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam talent piekne prace;) jeżeli można prosić o adresik na @ w sprawie wymianki KTM

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne, bardzo delikatne i ulotne śnieżynki. Pierwszy wzór prezentowany na zdjęciach zachwycił mnie i oczarował. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka