Pudełkowe czary mary

Witajcie bardzo cieplutko :)
Dziękuję, że zaglądacie i zostawiacie zawsze miłe komentarze.
Dziś metamorfoza starego blaszanego pudełka, zakupionego kiedyś w Netto. Motyw który na mim był "opatrzył się" i postanowiłam nadać mu nowy wygląd.
Postanowiłam spróbować prostego postarzania mając pod ręką kawałki starej firanki, czarną farbę akrylową i srebrną w sprayu.
Pudełeczko okleiłam firanką, po wyschnięciu potraktowałam srebrną farbą. Potem gdy wyschło użyłam czarnej farby.

Jaki jest efekt? Ano właśnie taki :)






Przepraszam, że fotki nie są najlepsze, ponieważ robione przy sztucznym świetle.

8 komentarzy :

  1. Pudełko nadgryzione zębem czasu - dla mnie świetne! ;) Idealne na jakieś stare fotografie albo listy... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt jaki uzyskałaś jest bardzo ciekawy, wygląda rzeczywiście jak nadgryzione zębem czasu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna metamorfoza! Pozdrawiam Bogusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bogusiu! Wspaniały Efekt - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i bardzo stylowe pudełeczko.. Idealne na skarby..;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. o żesz .. świetnie wyszło to pudełeczka, pomysł z firanką sobie zabieram :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem oczarowana tym pudełkiem jest cudowne.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka