Niezapominajkowo

Witajcie ciepluteńko w poniedziałek :)

Dziękuję za odwiedziny i komentarze pod ostatnim wpisem :)
Kiedy ogarnę wszystko co jeszcze mam przed sobą (gwiazdki, magnesy dla Muzeum) opiszę i pokażę jak się robi takie postarzanie :)

Dziś na niebiesko i niezapominajkowo. Chodzi oczywiście o Kwiatową Wymiankę u Lidzi - właśnie takie kwiatki zostały kwiatkiem Października :)

Ja otrzymałam przecudną karteczkę od Lidzi - Czarnej Damy (zdjątko podkradłam z bloga Lidki, nie wiem jak to się stało, że nie zrobiłam zdjęcia)


Bardzo dziękuję Lidziu :)

Moja karteczka powędrowała do Natalii F :)




Życzę Wam spokojnego tygodnia :)
Bogusia

8 komentarzy :

  1. Cudowne karteczki powstały! zapachniało!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczkę zrobiłaś Bogusiu, a mi miło było zrobić karteczkę dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki jak z bajki, tak jak niezapominajki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i cudne karteczki..;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bogusiu! Bardzo Piękną karteczkę zrobiłaś , Piękną też dostałaś od Lidzi - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki! Podoba mi się ten efekt kwiatów w 3D ;) Czyżby to był papier czerpany? Dzięki Twojemu kursowi spróbowałam samodzielnego robienia kwiatów - świetna zabawa! :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka