Złote Gody w kolorze jesieni

Witajcie cieplutko :)
Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze pod wpisem z kursikiem  na kwiatki z papieru czerpanego :)

Dziś komplecik na Złote Gody.  Kartka i pudełeczko w beżach , zieleni i brązach. Lekko postarzana przez tuszowanie. Chciałam by karteczka była w delikatnym stylu vintage. Czy to mi się udało, zobaczcie same :)





Swoja pracę zgłaszam na Październikowe Wyzwanie w Klubie Twórczych Mam


Na dziś to tyle, wkrótce pokaże Wam koniakowską szydełkową gwiazdkę :)
Do napisania :)

16 komentarzy :

  1. Śliczna i bardzo wyjątkowa karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka! Piękna rocznica :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie zintepretowalas paletę. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Tworczych Mam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bogusiu! Bardzo Śliczna karteczka, Rocznica wspaniała - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka, dziekujemy za udzial w wyzwaniu😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i bardzo wyjątkowa karteczka..:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ażurkowe elementy dodały lekkości kompozycji :-D Piękna rocznica :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna karteczka , na piękną rocznicę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na taką wyjątkową rocznicę-wyjątkowa kartka! Pozdrawiam Bogusiu:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna karteczka, kolorki i klimacik iście jesienne :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza karteczka , pięknie zapakowana 😃

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealnie wpasowane kolory do naszej zabawy w Klubie Twórczych Mam :)
    Piękny komplecik Ci wyszedł! Gustowny i elegancki!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu kolorystycznym w Klubie Twórczych Mam :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka