Tniemy i gniemy

Witajcie cieplutko w nawet pogodną dziś u mnie niedzielę :)

Dziś chciałam Wam pokazać karteczkę (a nawet dwie) przestrzenną  na pierwszą zabawę na blogu Ewinkowecięcie-gięcie. Tam również znajdziecie kursik jak wykonać taką karteczkę.

Kartki powstały, ponieważ  nadarzyła się okazja. W pracy nastąpią kolejne zmiany osobowe - odchodzą od nas dwie koleżanki do innych działów. Wspólne spędzony czas przez te lata, mnóstwo radosnych i smutnych chwil, Cieszę się jednak, że mogą iść naprzód, rozwijać się i realizować swoje marzenia.
Nam pozostało tylko podziękować im za ten wspólny, dany nam czas.

A oto karteczki:






A ta fotka pokazuje,że taka przestrzenna karteczka składa się i wygląda jak każda inna.

Chciałam również podziękować Lidce za świetne wykrojniki listkowe. Jeden z nich już jak widać był w użyciu i piękne, ażurowe listki pojawiły się na kartce.

Jak Wam się podobają moje odsłony takich kartek?

Jeszcze tylko banerek do zabawy :) Zapraszam :)



23 komentarze :

  1. Bardzo ładne karteczki! Druga naj! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Błyskawiczna jesteś Bogusiu ,myślałam ,że dopiero przymierzasz się do zabawy ,a Ty już dwie kartki zrobiłaś :-D Piękne są obie ,chociaż ja wolę jaśniejszą pierwszą wersję . Wspaniale sobie poradziłaś ,cieszę się ,że dołączyłaś do naszej ekipy :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuś :) Takie wyzwania to dla mnie sposób by się sprawdzić. Poza tym karteczki płaskie pomaleńku już troszkę zaczęły mnie nużyć, więc kartki przestrzenna to strzał w dziesiątkę :)

      Usuń
  3. Kochana karteczki Twoje są śliczne.. Kolejne cudo wyszło z pod twoich dłoni..;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne karteczki, działasz karteczkowo błyskawicznie Bogusiu. I tak trzymaj!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko, bardzo dziękuję :) Cieszę się że do mnie zajrzałaś, pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  5. Przepiękne karteczki! Dziękuje bardzo za odwiedziny i komentarz :), wracam z rewizytą.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne karteczki Bogusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bogusiu! Wspaniałe obie karteczki - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu bardzo dziękuję i także serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Bogusiu, wspaniałe przestrzenne karteczki. Kolorystyka tej drugiej bardziej do mnie przemawia.
    p.s. Ja też mam wykrojniki od Lidzi, i zaczynam tworzyć z nimi karteczki 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Kolorystyka tej drugiej kartki to było wyzwanie, ale że osóbka, która ją otrzyma preferuje właśnie takie barwy :)

      Usuń
  9. Bogusiu, cudne karteczki zrobiłaś.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bogusiu kartki rewelacyjne , tez mi się te składaczki spodobały i mam ochotę na więcej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa ta kartka i bardzo ładnie wykonana:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje kompozycje kwiatowe sa cudne! Druga karteczka jest mega!!!:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka