Wazon ze strorczykami

Witajcie cieplutko :)

Ech, powoli kończy się moja laba od pracy, jeszcze tylko jutro i trzeba będzie zmienić swój wyluzowany tok myślenia :) Tak sobie myślę,  jak wypoczęłam, czy udało mi się zrealizować to co chciałam ? Czyli takie maleńkie podsumowanko tych wolnych dni.

No cóż udało mi się podciągnąć kilka rzeczy, które dotąd leżały, skończyłam w końcu książkę, zaczęłam drugą. Miałam więcej pojechać w różne miejsca, ale niestety samochodzik odmówił posłuszeństwa, więc pozostały tylko spacery po mieście (ważne - nie w celach zakupowych) i chwile w ogrodzie.
Ogólnie - jestem zadowolona z każdej chwili mojego urlopu :)))

A dziś wazon ze storczykiem :)




Dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa pod wpisami :) Pozdrawiam cieplutko :)))

18 komentarzy :

  1. wazon wyszedł uroczo - kolory kwiatów są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny wazonik! Dobrze Bogusiu, że urlop się udał. Ja jestem jeszcze przed :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu i życzę udanego urlopu :)

      Usuń
  3. Piękny wazon.. :) Kochana zadziwiasz mnie każdym momentem.. Pozdrawiam..;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Doroto :) Oj czasem sama siebie zadziwiam, kiedy próbuje coś nowego i patrzę z niepokojem co z tego wyjdzie :)

      Usuń
  4. Bogusiu! Ale Cudowny jest ten Wazonik - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Krysiu i również bardzo cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Piękny wazon, Bogusiu!
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny wazonik, a kwiatki muszą w nim wspaniale sie prezentować:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie, pewnie ładnie wyglądają, ale to już nie ja sprawdzę :)

      Usuń
  7. świetny ten wazonik.. chyba zatęskniłam za decou :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, może tak :) Fajnie jak się kogoś zainspiruje, pozdrawiam :)))

      Usuń
  8. Śliczny wazonik :) Wszystkie Twoje prace są zachwycające :) Bardzo mi się podoba ich wykonanie i dbałość o szczegóły :) Już obserwuję Twój blog, więc na pewno będę tutaj często zaglądać :) Zapraszam też do siebie, na:
    mikaglo.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Można powiedzieć tylko wow jaki piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka