Linkowe Party i stokrotki



Witajcie cieplutko w pierwszy dzień lipca  :)




Dziś zgodnie z obietnicą kolejne Linkowe Party i wymianka Kwiatowa u Lidzi. Ale po kolei

Linkowe Party

W czerwcu wytyczną było stworzenie karteczki parawanu. Trzy dziewczyny wykonały zadanie i wykonały śliczne karteczki. Pozwoliłam sobie "zabrać" fotki z blogów Dziewczyn, mam nadzieję, że nie będą miały mi tego za złe :)













Czas na nowe Party – tym razem hasło brzmi SŁONECZNIE. Co to oznacza? Może to być karteczka ze słońcem, z lipami które standardowo kojarzą się z nazwą tego miesiąca. To nie oznacza jednak tylko tego, bo może to być na przykład słoneczna kolorystyka karteczki. I co ważne - nie musi to być karteczka, KAŻDA SŁONECZNA PRACA!!!  Myślę, że doskonale dacie sobie z tym radę :)))

Zasady oczywiście takie jak zawsze - Wystarczy dodać link do wpisu z karteczką i umieszczenie banerka ( u góry). I to wszystko :)))





Czas trwania zabawy– od teraz do końca lipca




Teraz czas na Wymiankę Kwiatową u Lidzi. Bohaterki tego miesiąca to Stokrotki.

Ja otrzymałam dzisiaj piękną karteczką od Adrianny z bloga pasjeadrianny.blogspot.com







Natomiast ja swoją karteczkę wysłałam do Krysi z bloga W moim kąciku :)




I to tyle na dziś :) Dziękuję pięknie za odwiedziny i pozostawiane przez Was miłe komentarze :))) Życzę spokojnego weekendu :)

Słonecznie :)))


18 komentarzy :

  1. Dziś w Twoim poście Bogusiu goszczą same piękne karteczki, co jedna to ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki.. :) Każda jest urocza Bogusiu.. Pozdrawiam.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko i również cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Bogusiu! Piękną Karteczkę otrzymałaś, Ale jeszcze piękniejszą zrobiłaś - Bardzo mi się podoba i Gorąco Ci za nią Dziękuję - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu i bardzo się cieszę że karteczka się spodobała :)))

      Usuń
  4. Wszystkie karteczki pomysłowe, ładne i tak rożne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne kartki :)

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Postaram się i w tym miesiącu dołączyć do linkowanego party i mam już nawet pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki stworzyłyście!
    Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne stokrotkowe karteczki i te parawanik rownież 😃

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka