Drobiazg do zaczytania

Witajcie :)

Dziś wpisik o zakładce do książek, to taka małeńka odskocznia od dotychczasowych prac.
Zakładka do książki, ot taka sobie, powiedziałabym "ogrodowo- kwiatowa :)
Dlaczego ? Bo przecież fajnie jest umościć się wygodnie w fotelu na świeżym powietrzu, książka do ręki i otworzenie jej na stronie - a tam zakładka :)




Moją skromniutką zakładeczkę posyłam na Wyzwanie #10 na blogu BloomCraft
na które zapraszam TUTAJ




Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę :)))





7 komentarzy :

  1. Kochana jak możesz powiedzieć że ona jest taka sobie.. Ona jest śliczna.. Mi się bardzo i to bardzo podoba.. Szkoda że ja takiego talentu nie mam..:( Pozdrawiam..;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chabry niebieściutkie... ulubione kwiatki mojego dzieciństwa. Zresztą czytanie też. Piękny drobiazg.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, stylowa zakładka. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  4. Skromna, ale zachwycająca zakładka! ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bogusiu! Zakładeczka Jest bardzo ładna - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ogrodowa zakładka 😃

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka