ATC - po raz pierwszy

Witajcie cieplutko :) Witam także nową obserwatorkę na blogu specjalistkę od origami - mikaglo.

No cóż, na tyle chyba , mnie już znacie, że lubię uczyć się czegoś nowego. Dziś, by troszkę przełamać  serię prac decu chciałam Wam pokazać moją pierwszą kartę ATC.
Co to jest ATC? Na wielu blogach znajdziecie z czym to się je, ale by od razu nie odsyłać do mistrzów tej dziedziny napiszę, że ATC (Artist Trading Cards) to karty kolekcjonerskie, ręcznie robione. Stąd moje nimi zainteresowanie. Poczytałam o nich troszkę, obejrzałam jakie cudeńka można stworzyć na małym kawałku bazy.
Karty mają ściśle określone wymiary - 8,9 x 6,4 ( w calach to 3,5 x 2,5), mogą mieć różne kształty, ale wymiar musi być właśnie taki.
Mnóstwo przydatnych informacji dotyczących ATC znajdziecie tutaj:

AkademiaScrap.com
Scrapowy Pas Startowy

I czas na moją premierę :)
Moja pierwsza, prosta w stylu vintage Karta:






I jak, może być?
Na razie dziękuję i pozdrawiam cieplutko :)))

19 komentarzy :

  1. Bardzo dziękuję Bogusiu, za ciepłe przyjęcie :) Cudowna kartka :) Szczerze mówiąc, dzięki Tobie widzę taką technikę po raz pierwszy i od razu stwierdzam, że bardzo mi się ona podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja również pomalutku przekonałam się do niej, bo daje duże możliwości, chociaż baza jest niewielka :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. Pierwsze słyszę o takich kartach, ale pomysł fajny:-)
    Twoja karta wyszła Ci fantastycznie!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam już pomysły na kolejne takie karty :) Pozdrawiam :)))

      Usuń
  4. Świetne! Ja pierwszy raz słyszę o ATC, ale patrząc na wymiary chyba nie jest to takie łatwe, by taką kartę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :)
      W sumie to nie jest to takie trudne, jedyną rzeczą,która nas ogranicza to wymiary, ale jest tyle przykładów w necie, że można coś tam sklecić na tym kawałeczku bazy :)))

      Usuń
  5. Pierwszy raz spotykam się z taką formą, bardzo fajna:) Twoja karta wyszła cudnie! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  6. Bogusiu śliczna karteczka. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna... pokaż proszę drugą stronę, w ATC też jest ważna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, druga strona jest wypisana ręcznie, tytuł, data, moje imię, nazwisko i email. Kolejne karty będą już miały przyklejoną wydrukowaną tylna stronę. :)

      Usuń
  8. Piękna karteczka.. Taka nietypowa ale śliczna..;) Pozdrawiam..;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bogusiu! Karteczka jest Przeurocza, Ja też nieraz takie małe karteczki robię - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawo! Twoje pierwsze ATC :) Może i ja kiedyś poczynię? :) Świetna kolorystyka, i brokat bardzo fajnie tu pasuje :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka