Tea time

Witajcie cieplutko :)

Wczoraj rozpoczęłam swój letni urlop, w końcu :) To jednak nie oznacza, że będę leniuchować. Oczywiście znajdzie się czas na relaks, na książkę. Postawiłam sobie także za cel, że podczas tych wolnych dni powstanie co nie co dla "mojej" Michaliny i dla  Michaliny od Darii

I jest już pierwsza praca - papier na razie odłożyłam, wróciłam do decu.

A oto deska - "Tea time"




Druga deska schnie, trzecia jeszcze w zamyśle :)
Dziękuję za Wasze odwiedziny i zawsze mile widziane komentarze :)

14 komentarzy :

  1. Kochana cudo stworzyłaś.. Aż sama bym chciała taką mieć.. Pozdrawiam.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna deseczka. Udanego urlopowania:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna deseczka! Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bogusiu! Piękna Deseczka - Pozdrawiam Cię Serdecznie i Miłego wypoczynku Ci Życzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Urlop... jak ja nie wiem co to znaczy :(
    Deseczka bardzo ładnie się prezentuje, fajny wzór serwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super deseczka - aż mnie samą naszło na decu. Na pewno ucieszy obdarowaną. Udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne deseczki, będą fajną ozdobą kuchni. Pozdrawiam serdecznie ;)).

    OdpowiedzUsuń
  8. Bogusiu, super deseczka. Udanego urlopu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna deseczka, będzie piękną ozdobą kuchni :) Udanego wypoczynku. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała deseczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka