Moje czerwcowe zmagania

Witajcie bardzo cieplutko w ostatni dzień czerwca :)
Za oknem wieje i pada deszcz, więc dobry czas na zrobienie podsumowania  - co takiego wydarzyło się w czerwcu?



Troszkę się działo. Temat przewodni to tego miesiąca to kartki. Miesiąc rozpoczęłam kartkami ślubnymi, potem kilka kartek urodzinowych. Powstała także kopertówka i pierwszy ślubny exploding box.




W czerwcu trwało (jeszcze zostało kilka godzin) Linkowe Party z kartką parawanem

Co jeszcze ?  Poprosiłam Was o pomoc - Serca Otwarte Dzieciom
Sama już zaczęłam działania w tym kierunku - powstała już deseczka - Tea Time
a dziś kolejne przedmioty - druga deseczka i serducho :)



Tak sobie właśnie wyglądał mój czerwiec, zawsze kiedy robię takie podsumowanie, to niby wiem, że czas szybko biegnie, ale zawsze i tak jestem zaskoczona, że to już :)
Najbardziej jednak lubię w tym swoim blogowaniu to, że mogę poznać Wasze dokonania robótkowe. Często jesteście dla mnie inspiracją do dalszego działania, kiedy nie mam już na nic siły i zwyczajnie nie chce mi się.  Lubię czytać Wasze komentarze, które są słodyczą dla serducha i to, że do mnie zaglądacie :)

Tym bardziej Wam dziękuję, bo kolejny miesiąc wyglądał tak a nie inaczej :)))
Pozdrawiam Was cieplutko i do jutra :)
Jutro kolejne Linkowe Party na które zapraszam :)

8 komentarzy :

  1. Bogusiu, śliczne prace powstały w czerwcu! Najbardziej podoba mi się ta deseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana śliczne prace wykonałaś.. :) A deseczka skradła mi moje serduszko.. Pozdrawiam.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bogusiu wspaniałe prace zrobiłaś w czerwcu. Deseczka cudna:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z tym podsumowaniem - i jestem jak inni - deseczka powaliła mnie na ziemię - boska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bogusiu! Sporo Pięknych Prac powstało w Czerwcu U Ciebie, Deseczka jest Przeurocza - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny czerwcowy dorobek!
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne czerwcowe prace :)

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prace stworzyłaś, takie to zawsze miło oglądać:-)
    Pozdrawiam gorąco:-)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka