Linkowe Party z kartką parawanem

Witajcie  cieplutko :)

Czerwiec zaczynam zaproszeniem do Linkowego Party. Tematem tego miesiąca jest kartka - parawan.







Myślę, że nie jest to trudny temat, w sieci znajdziemy sporo na temat takiej formy kartki. Jako inspirację zrobiłam taką karteczkę urodzinową. Przepraszam za jakość zdjęć, ale dziś światło nie było przychylne, ale widać o co chodzi :)







Zapraszam do wspólnej zabawy :)

Wystarczy dodać link do wpisu z karteczką i umieszczenie banerka ( u góry). Ot, cała filozofia :)))
Czas trwania - od teraz do końca czerwca.

Zapraszam!

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)))


9 komentarzy :

  1. Bogusiu śliczna karteczka. Myślę że w tym miesiącu coś wykombinuje. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko i zapraszam :)

      Usuń
    2. Bogusiu mam nadzieje ze karteczkę można nazwać parawanem:-)

      Usuń
  2. Gdybym ja umiała robić takie karteczki..:) Będę podziwiać.. Pozdrawiam.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super - to truchtam zobaczyć i dołączyć. Twoja inspiracja mnie zainspirowała :))) i dziękuje za cieplutkie komentarze (jak Ty to robisz, że zawsze jesteś pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i zapraszam :)
      Staram się by zawsze skomentować, a że uda mi się być pierwsza - jakoś tak wychodzi :)))

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się ta forma i kolorystyka kartki.Pomysłowa i efektowna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj szkoda że ja nie umiem takich karteczek robić :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka