W maju pięknie pachną bzy

Witajcie cieplutko :)

Dziś wpis pełen zapachu bzów. A to za sprawą wymianki kwiatowej u Lidki - Czarnej Damy.

Ja otrzymałam piękną karteczkę od Ewy Gil z bloga Villa Ewa



Prawda, że śliczna?

Ja ze swojej strony wysłałam karteczkę do Anette z bloga Obrazki z szycia wzięte




Chciałabym również podziękować dziewczynom, które zapisały się do Linkowego Party gdzie trzeba było zrobić czekoladownik dla Mamy:
Margaritce, Ulce i Darii :)))

Na razie to tyle, pozdrawiam cieplutko i do następnego:)))

16 komentarzy :

  1. Tak patrzę, że karteczki w podobnej kolorystyce do siebie wysłaliście, fajnje :) Podobają mi się obie, kazda w sobie ma to coś. Ślę pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki, ta budka z ptaszorkiem rewelacja:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki i śliczne na nich kwiatuszki

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kartki! Śliczne motywy

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki ☺ kocham bzy, ciesze się, ze zdążyłam z tym czekoladownikiem, choc na ostatnią chwilę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki przygotowałyście :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi sie podobają Wasze karteczki. Ściskam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze karteczki, można na nie patrzeć i patrzeć i oczywiście podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki a kwiatuszki są magiczne.. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczną karteczkę dostałaś i jeszcze piękniejszą stworzyłaś. Obie są w moich ulubionych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze raz serdecznie dziękuję za piękną kartkę z bzami w moim ulubionym kolorze. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne kartki - super pomysł na te przestrzenne kwiaty bzu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny motyw bzu na obu kartkach :-D Ten fioletowy ptaszek uroczy :-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne obie karteczki. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka