Uniwersal i Communion

Witajcie cieplutko w sobotę :)

Pogoda naprawdę spisała się na medal, cieplutko, w końcu bez deszczu. Zupełnie inaczej patrzy się na świat, optymizm wzrósł o 100% .
Dzień minął szybko, ale przyjemnie.  Dziś byłam na soleckim Festynie Ekologicznym, mnóstwo atrakcji, mnóstwo ciekawych rozmów z wystawcami. Brałam udział w loterii dla dzieciaków - "każdy" los wygrywa. Oczywiście jak dzieci to kupiłam kilkanaście, ponieważ jeżeli chodzi o dzieci to nigdy nie oszczędzam. A jakie fanty w zamian otrzymałam - tym podzielę się w następnym wpisie.

Dziś chciałam Wam pokazać dwie karteczki.
Pierwsza kartka to miało być połączenie imienin i Dnia Matki. Połączyłam to w napisie "Specjalnie dla Ciebie"




Druga kartka to już chyba ostatnia z okazji I Komunii Świętej dla dziewczynki.




Na dziś to tyle, przygotowuję się do jutrzejszego rajdu (12 kilometrów).
Pięknie dziękuję za Wasze odwiedziny i oczywiście za miłe komentarze. 
Zapraszam do Linkowego Party :)

12 komentarzy :

  1. przecudne obie, śliczne listeczki na tej komunijnej, pozdrawiam serdecznie <3 :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu :) Listeczki z wykrojnika :)

      Usuń
  2. Cóż mam napisać? Jak zwykle jestem pod wrażeniem pięknych karteczek :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Agnieszko i pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. Piękne karteczki, takie bez przesłodzenia :)).

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo udane karteczki, super się prezentują Bogusiu! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kartki! Podziwiam, Bogusiu!!!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka