Nominacja do Liebster Award

Pozdrawiam Was bardzo cieplutko i dziękuję za odwiedziny i komentarze :)


Dziś będzie troszkę inny wpis, Będzie dotyczył mojej nominacji a właściwie mojego bloga do Liebster Award. Bardzo dziękuję za te nominację Au-une z bloga: http://au-une.blogspot.com
 Czym jest Liebster Award? W skrócie:
Nominacja do LIEBSTER Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu wyróżnienia należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz od 5 – 11 blogów, które działają od niedawna lub mają mniejszą liczbę obserwujących, tak by też miały szansę zaistnieć w blogowej społeczności oraz zadajesz im swoich 11 pytań. Nie można nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie. Zabawa nie jest przymusem
Więc do dzieła:) Oto moje odpowiedzi na 11 pytań zadanych przez Au-une

1. Co się najbardziej relaksuje? 
Dobra książka.

2. Czego się najbardziej boisz? 
Że pewnego dnia zabraknie mi motywacji do tworzenia.

3. Ulubiony film. 
Niezmiennie „Czerwony październik”

4. Ulubione słodkości. 
Ptasie mleczko :)

5. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem? 
Zaczęło się od wierszy, chciałam się nimi podzielić i tak powstał blog: http://boguslawa-matusiak.blogspot.com. Potem zaczęło się robótkowanie, zdjęcia i powstał Kącik nie tylko szydełkowy.

6. Gdzie szukasz inspiracji? 
Gdzie tylko się da: czasem w sieci ale czasem z życia, przyrody, czyli tego co mnie otacza :)

7. Jakie jest Twoje największe marzenie?
 Aby jak najdłużej dopisywało mi zdrowie, a wtedy reszta przychodzi sama.

8. Kawa czy herbata? 
Zdecydowanie kawa…

9. Książka czy czytnik? 
Oczywiście książka.

10. Ulubiony dzień tygodnia. 
Piątek :)

11. Czy jest jakaś technika, której chcesz się nauczyć? 
Jest ich kilka, ale ostatnio kręcą mnie własnoręcznie wykonane mydełka :) Aby zrobić takie od a do zet.

A teraz nominuję pięć blogów które ja nominuję do Liebster Award:


  1. Robótkowy Zakamarek
  2. Cytrulina Handmade
  3. Quilling i nie tylko
  4. Bawełniane niteczki
  5. Tiny Handmade
Oto moje 11 pytań do Dziewczyn :)

  1. Twoja ulubiona technika robótkowa?
  2. Ulubiona potrawa?
  3. Pies, kot czy inne zwierzątko ?
  4. Kryminał czy romans?
  5. Pierwsza Twoja własnoręcznie stworzona rzecz?
  6. Dominujące kolory w Twoich pracach?
  7. Ulubiona pora roku?
  8. Robótki na Boże Narodzenie czy Wielkanoc?
  9. Technika która Cię zachwyca a jeszcze jej nie próbowałaś?
  10. Ulubione kwiaty?
  11. Twoje motto na każdy dzień?

Zapraszam również do udziału w Majowym Linkowym Party :)

Do następnego :)))




9 komentarzy :

  1. Serdecznie dziękuję za nominację, ogromnie mi miło! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo ciekawych rzeczy można się o Tobie dowiedzieć :D A co do mydełek to polecam kanał YT Soap fantasy :) Mają mnóstwo ciekawych filmików :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za link, z pewnością tam zajrzę :)

      Usuń
  3. Ciekawych rzeczy się dowiedziałam kochana o Tobie.. ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Dorotko, czy ja wiem, czy ciekawe? Taka jestem :)))

      Usuń
  4. O ja też uwielbiam piątek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie ten moment kiedy jadę już do domku z pracy :))) Bezcenne chwila ...

      Usuń
  5. Bogusiu, bardzo serdecznie dziękuję za nominację. Jestem bardzo wzruszona. Niedługo post z odpowiedziami 😃

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka