Mam 18 lat i 32 lata doświadczenia

Witajcie bardzo cieplutko. Dziękuję  za odwiedziny i komentarze pod ostatnim wpisem :) Dziękuję również za nominację do Liebster Award od Kamili z bloga Kufer Inspiracji :))) Za kilka dni odpowiem na pytania :)

Dziś karteczka na 50-te urodzinki. Jubilatką jest kobietka, znajoma mojej znajomej z pracy. Przyznam, że trudno było mi ją tworzyć. Nie wiem jaki lubi kolor, jakie kwiaty - bo to właśnie ukierunkowuje moje działania, a tu nic. I z tego nic porobiłam kilka kwiatków miałam piękny papier, serwetkową rameczkę z wykrojnika, którą troszkę potuszowałam, kilka półperełek i powstała.

Tak wygląda:





Ponieważ kwiatuszki zrobione są przeze mnie z papieru czerpanego kartkę zgłaszam na wyzwanie na blogu Od A do Zet, na które zapraszam TUTAJ.


I to tyle na dziś, cieplutko pozdrawiam i do następnego :)))

14 komentarzy :

  1. Bardzo ładna i elegancka kartka , a że jest w stonowanych kolorkach to każdemu przypadnie do gustu :) Jubilatce też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest :) Ja kocham takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka. Kolorki delikatne a kwiatuszki wspaniałe. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna karteczka Bogusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne to nic :) zresztą jak każda Twoja praca Bogusiu...aż miło tu zaglądać :)
    PS> Wydaje mi się, że te kwiaty każdemu przypadną do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka wyszła!!! A kwiatuszki są prześliczne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwyciły mnie kwiaty na tej karteczce, cudo!!!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka mało powiedziane że śliczna jest ona cudna.. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwiaty przyciągają wzrok, bardzo fajny papier do nich wybrałaś, dziękuję za udział w wyzwaniu od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna kwiecista kartka :)
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ twórczy "bałagan" masz na swojej karteczce. Kwiatuchy fajowe Ci wyszły. Fajnie, że przyłączyłaś się do naszej zabawy. Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę powodzenia. MargoLa DT sklepu Od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka