Kolejna nominacja do Liebster Blog Award

Bardzo dziękuję Wam Dziewczyny za to, że JESTEŚCIE :)



Ten wpis to moje odpowiedzi na kolejne pytania - tym razem od Kamili z bloga Kufer inspiracji.

Więc jak to się mówi "do dzieła" :)

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu wyróżnienia należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz od 5 do 11 blogów, które działają od niedawna lub mają mniejszą liczbę obserwujących, tak by też miały szansę zaistnieć w blogowej społeczności oraz zadajesz im swoich 11 pytań. Nie można nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie. Zabawa nie jest przymusem

1. Kto Cię zainspirował do utworzenia bloga?
Trudno mi powiedzieć teraz, ale kiedy  czytałam blogi z wierszami pomyślałam dlaczego by nie pokazać tych swoich wypocin. Podobnie było z robótkowaniem Stąd też moje blogowanie :)

2. Twoja najważniejsza zaleta?
O to by trzeba by było zapytać innych, ale mam s sobie wrodzoną punktualność, lubię być na czas.

3. Czym interesujesz się poza tematyką bloga?
Biorę udział od czasu do czasu w rajdach pieszych. Kręci mnie również „grzebanie” w kodach stron, stąd co jakiś czas zmieniam wygląd bloga. Czasem tworzę sobie pozytywne tapety na pulpit by dawały mi jeszcze większego kopa do działania. Szukam także swoich przodków czyli genealogia.

4. Czy masz zwierzaka? Jeśli tak to jakiego?
Mam takiego czarnobiałego futrzaka – Fobosa – imię wybrała córa. Mowa oczywiście o kocie :)

5. Co cenisz u ludzi?
Prawdomówność, rzetelność

6. Czego nie tolerujesz?
Kłamstwa i sztucznego puszenia się.

7. Twoja ulubiona piosenka?
Jest tego troszkę, ale raczej słucham muzyki instrumentalnej. Z pewnością motyw z filmu „Ostatni mohikanin” i muzyka Kitaro.

Caravansary - przy tych dźwiękach najlepiej mi się "myśli"




I "Matsuri"
Gdy czeka mnie "walka" kolejne kilometry do przejścia :)



 8. Gdzie spędzasz najczęściej wakacje?
Wakacje przeważnie w domowym zaciszu, ale wtedy robię krótkie wypady w miejsca, które są związane z moimi przodkami.

9. Twoje najmilsze wspomnienie z dzieciństwa?
Jest ich sporo , ale z pewnością SA to momenty, w które zaplatana jest moja nieżyjąca Babcia Helenka, wielu rzeczy mnie nauczyła i pozostanie zawsze taką dobrą gwiazdą szczególnie w trudnych chwilach. Dzięki niej pielęgnuję w sobie „by zawsze chciało się chcieć”.

10. Okazuje się, że na koncie masz milion złotych co z nimi robisz?
Nie wiem, pełna mobilizacja by była, gdyby faktycznie to mnie spotkało.

11. Twoja ulubiona potrawa?
Oczywiście bigosik taki myśliwski i zupa ogórkowa.


Moja nominacja
1. Świat według Basi - http://basiapawlak.blogspot.com
2. Bibi Blue - http://bibi-blue.blogspot.com
3. Robótkowy świat DANKI M - http://damurek2.blogspot.com
4. Haftowane zacisze Agnes - http://haftowanezaciszeagnes.blogspot.com
5. Nemolaczek - https://nemolaczek.blogspot.com
6. Nitkowe zapiski http://ana-lungs.blogspot.com


I moje 11 pytań do Dziewczyn:


1. Skąd pomysł na taką nazwę bloga?
2. Co  najbardziej cenisz w ludziach?
3. Morze czy góry?
4. Najulubieńsza słodycz?
5. Dzień bez czego dla Ciebie jest dniem straconym?
6. Ile czasu w ciągu dnia poświęcasz na swoje pasje?
7. Twoja ukochana bajka z dzieciństwa to…
8. Jeśli mogłabyś zmienić w sobie tylko jedną rzecz - co to by było?
9. Ulubione motto, cytat ?
10. Wielka podróż – gdzie chciałabyś pojechać?
11. Jak minął Twój wczorajszy dzień?


Pozdrawiam cieplutko i do następnego wpisu :)))

7 komentarzy :

  1. I kolejna porcja informacji o Tobie kochana.. :) Już co nieco wiem o Tobie.. Pozdrawiam.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Bogusiu za nominację :)), to bardzo miłe, że jeden bloger docenia drugiego. Resztę napisałam na moim blogu pod Twoim komentarzem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam Małgosiu :) i oczywiście nic się nie stało takiego, że nie bierzesz udziału w tego typu wyzwaniach, ale najważniejsze było byś po prostu wiedziała jak cenię Twoje rękodzieło i Twój blog :)
      Pozdrawiam cieplutko :)))

      Usuń
  3. Dziękuję, cieszę się, że wszystko jest w porządku :))))).

    OdpowiedzUsuń
  4. Bogusiu, jest mi niezmiernie miło, że zostałam doceniona. Dziękuję za nominację :) Oczywiście wezmę udział w takim wyzwaniu. Jak tylko znajdę chwilę wolnego czasu w najbliższych dniach, to 'wysmaruję" post :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka