Happy birthday na 18

Witajcie po kilkudniowej nieobecności :)

Dziś króciutko i na temat - karteczka na 18-ste urodziny w męskim wydaniu.
Do wykonania karteczki użyłam kolejnego bloku kreatywnego, tym razem Industrial. Znalazło się na niej kilka elementów z jednej z kart bloku. Do tego dwa kwiatuchy tym razem z papieru i liski - kiedyś kupiłam takie i długo leżały w pudełku. Postanowiłam je użyć dla ożywienia kartki.

Kartka wygląda tak:






Karteczkę posyłam na wyzwanie na blogu Towarzystwo Dobrej Zabawy - Tutaj
na wyzwanie "Męska rzecz"



Pozdrawiam cieplutko :)
Bardzo dziękuję, że zaglądacie do mnie i pozostawiacie swój ślad w komentarzach :)

15 komentarzy :

  1. Jak dla mnie świetna męska kartka , fajny pomysł miałaś z tym kieliszkiem , fajnie też wyglądają kolorowe piórka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna męska karteczka :) Cudne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna karteczka.. Pozdrawiam.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna, typowo męska karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna urodzinowa karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka bardzo ładna, ale ta z bzami jeszcze ładniejsza - właśnie wyjęłam ją ze skrzynki - serdecznie dziękuję 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja się cieszę, że karteczka się podoba :)

      Usuń
  7. Swietna , zycze powodzenia w wyzwaniu ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Отличное сочетание цветов и листьев. Спасибо от блога ТДЗ.
    С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  9. Klimatyczna karteczka
    Dziękuję za udział wyzwaniu TDZ

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, dziękuję za udział w zabawie z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna! Dziękuję za udział wyzwaniu TDZ.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka