Decha i papier czyli spotkanie z blokiem kreatywnym

Witajcie cieplutko :)))

Dziś przerwa w kartkach komunijnych. Myślałam sobie, że karteczka z ostatniego wpisu będzie ostatnią a okazało się, że jednak powstają jeszcze trzy. Co ciekawe, wszystkie dla chłopców :)
Nie o tym jednak jest ten dzisiejszy wpis. Chciałam troszkę "oddechu" i wyjęłam dechę, tym razem jednak nie z myślą o decoupagu. W roli głównej bowiem jest papier - wykorzystałam nowy nabytek ze sklepu Od A do Zet - blok kreatywny StudioLight Kaartbloklp01 15*15 LA PROVENCE   - TUTAJ.http://www.odadozet.sklep.pl/pl/p/Blok-kreatywny-StudioLight-KAARTBLOKLP01-1515-LA-PROVENCE/7227

Praktycznie w tworzeniu ogranicza nas tylko wyobraźnia. Idealny do tworzenia kartek. Ja poszłam troszkę w innym kierunku. Postanowiłam zrobić ozdobę do kuchni. Jak wyszło? proszę bardzo :)






Jak Wam się podoba taka kuchenna ozdoba ?

Dziękuję za Wasze odwiedziny i wszystkie miłe słowa pod wpisami. Pozdrawiam i życzę miłej soboty i niedzieli :)

Do następnego wpisu :)))


9 komentarzy :

  1. Jesteś naprawdę utalentowana i kreatywna. Nie sądziłam, że ze zwykłej deski można stworzyć takie cudo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest ona na prawdę na prawdę śliczna i wyjątkowa.. Gratuluję talentu.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bogusiu deseczka śliczna. Świetny ten plotek i doniczka, rewelacyjnie to wygląda. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna ozdoba do kuchni! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No pięknie Ci wyszła ta Twoja decha. Nawet nie pomyślałabym, że bloki z naszego sklepu mozna wykorzystać właśnie w taki sposób. Bardzo pomysłowo :) Dzięki za odwiedzimy, pozdrawiam MargoLa - DT sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna deseczka! :)
    Tak jak wspomniała MargoLa - też o tym nie pomyśleliśmy, żeby z bloku kreatywnego wykonać ozdobę :)
    Jednak nazwa bloku zobowiązuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak blok kreatywny to trzeba kreatywnie :)

      Usuń
  7. Pomysłowo i kreatywnie decha ozdobiona!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka