Czekoladownik dla Mamy

Witajcie cieplutko w sobotę. Dziękuję za Wasze odwiedziny i miłe słowa w komentarzach :)

Dziś chciałabym Wam pokazać czekoladownik jaki zrobiłam dla mojej Mamy. Jest w tonacji fioletowej ponieważ ten kolor należy do Jej ulubionych barw.
Biały kwiatuszek tym razem wykonałam z foamiranu. Pewną innowacją jest sposób zamknięcia czekoladownika - jest przewiązany kremowym sznurkiem a nie jak zazwyczaj koronkowymi wstążkami.





Tymczasem zapraszam na Linkowe Party - Czekoladownik Dla Mamy



Pozdrawiam i do następnego wpisu :)))

17 komentarzy :

  1. prześliczny czekoladownik, uwielbiam je robić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny czekoladownik zrobiłaś. Na pewno mamie się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny czekoladownik, Bogusiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kochana on jest.. :) A kolorki dodają jemu eleganckości.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny i fantastycznie energetyczny czekoladownik

    OdpowiedzUsuń
  6. Super czekoladownik. A to wiązanie to chyba tylko, coby szybko tej czekolady nie połknąć 😃

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładny... moja Mamusia też lubi fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny jest :) To też mój ulubiony kolor i ta kolorystyka mnie zauroczyła :) Chciałam Cię dziś zaprosić do siebie gdyż nominowałam Cię do LIEBSTER AWARD :) Ale czytają Twój poprzedni wpis widzę, że już ktoś Cię nominował :) Ale nic nie szkodzi jak odpowiesz też na moje pytanka :) Serdecznie i gorąco Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny, na pewno się mamie spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny!Mamie na 100% się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały czekoladownik:-)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka