Ach, co to był za maj

Witajcie w ostatni dzień maja :)))

Dziś podsumowanie tego miesiąca. Bzy, w końcu troszkę więcej słońca i różne majowe okazje. Znalazł się również czas na odprężenie :)



Rękodzieło

Miesiąc maj zdecydowanie kartkowy :) Kartki głównie na I Komunię Św., 18 - nastki i imieniny. Pojawił się również czekoladownik dla Mamy (Linkowe Party)
Zrobiłam także dwie karteczki na wyzwania u Inki i Uleńki , Powstała także karteczka na wymiankę kwiatową u Lidzi.
W maju zapoznałam się z blokami kreatywnymi - efektem tego są właśnie dwie karteczki na 18- ste urodziny i imieninowa. Jest to świetna sprawa, kartki praktycznie tworzą się same :)



Linkowe Party

Zorganizowałam Linkowe Party - Czekoladownik dla Mamy. Szału moze nie było ale i tak dziękuję Dziewczynom, które dodały linki do swoich czekoladowników :)


Czas wolny

Znalazło się w tym pięknym, pełnym zapachu bzu miesiącu troszkę wplnych chwil. Wykorzystałam je na wędrówki - jedna to wyprawa szlakiem Świt - Piekło - Niebo w Borach Tucholskich, druga -dosolankowanie się pod tęzniami w Inowrocławiu :)



Poza tym czytam pomaleńku, robię plany na czerwiec. Tym bardziej, że przybyło mi mnóstwo obowiązków w pracy zawodowej, więc tak sobie myślę, że i tak dobrze, że udało mi się ten miesiąc zaliczyć do dość udanych :)))


Pozdrawiam Was cieplutko, dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione miłe słówko pod wpisami :)))

I...do następnego :)




5 komentarzy :

  1. Bogusiu, nie próżnowałaś w maju. Powstały piękne karteczki, miałaś czas dla siebie (ciekawe nazwy miejscowości w tych Borach) i nawet linkowe party zorganizowałaś (ja się zagapiłam).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tatiano :)))
      A jeśli chodzi o Party - jutro ogłoszę kolejne i kolejne wyzwanie :))) Zapraszam

      Usuń
  2. Kochana z każdym miesiącem nie próźnujesz..:) Najważniejsze że ten miesiąc jest udany.. Pozdrawiam.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie rękodzielniczy maj głównie pod znakiem I Komunii :) Alenie kartki, tylko eksploding boxy, bo w nich się specjalizuję :)

    Poza tym - cudowny zapach bzów i mój ulubiony głóg dwuszyjkowy! Kocham maj!

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie twórczo i turystycznie. Gratulacje składam:))

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka