Wielkanocna dekoracja

Witajcie cieplutko w poniedziałek :)))

Nie wiem, czy tylko ja tak mam czy nie ale poniedziałek to zawsze dla mnie trudny dzień, muszę się szczególnie rozkręcić, by starczyło weny na cały tydzień. Tu oczywiście kawa jest wtedy niezbędna i to mocna :)

Dziś przyszłam do Was z wielkanocną dekoracją. Córka sobie takową zażyczyła i powstała :)





Pudełeczko jest z odzysku, nawet nie wiem skąd, ale miałam taką drewnianą skrzyneczkę. Pomalowana była olejną farbą, więc troszkę ją "odnowiłam" po swojemu :)

Jak Wam się podoba taki stroiczek?

Pozdrawiam ciepluteńko i do następnego :)))

15 komentarzy :

  1. Piękny stroik. Zaskoczył mnie wygląd strony, zmiany bardzo pozytywnie odebrałam :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stroik !! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo śliczny stroik.. :) Córcia za pewnie będzie zadowolona.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny stroik! Skrzyneczka cudna!:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi bardzo i jestem pewna, że i córka jest bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skrzyneczka 😍 zachwycająca, stroik równie pięknie się prezentuje ☺ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kompozycja na święta. Cieszy oko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skrzyneczka jest piękna a całość prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ta odnowiona skrzynka ... uwielbiam gniazdka a w nich ptaszki i jajeczka.
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super jest, taka bardzo wiosenna dekoracja!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka