Podsumowanie miesiąca - marzec

Witajcie cieplutko :) Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny, pozostawiane przez Was komentarze, które zawsze są motorem do dalszego działania. Witam serdecznie nowe obserwatorki mojego bloga :)



Miesiąc marzec minął tak szybciutko więc czas na małe podsumowanie - co w nim się działo i co powstało.

Zacznę od zmiany wizerunku bloga i poszukiwań na nową nazwę dla mnie, nie na bloga. Tu mogę zapewnić, że Kącik nie tylko szydełkowy pozostanie. Również przyzwyczaiłam się do tej nazwy. :) Chodzi o nazwę dla firmy do której od jakiegoś czasu się przymierzam. Stąd ta moja nietypowa prośba w ostatnim wpisie.


Co wykonałam marcu? kilka prac powstało:
Pierwszy był przepiśnik:



Jajeczka, bo już niedługo święta:


Troszkę decu:


Kilka prac kartkowych





Czekoladownik:


Scrapowe jajeczko zawieszka;


Zorganizowałam także Wiosenną Zabawę, na którą Dziewczyny przesłały przepiękne prace, W wyniku głosowania wygrała praca Agnieszki z bloga: Haftowane zacisze Agnes  na który serdecznie zapraszam :)
Wszystkie prace można obejrzeć w Wiosennej Galerii

Biorę udział w wyzwaniu czytelniczym w Kreatywnej Jackiewiczówce, w marcu udało mi się przeczytać kolejną książkę - "Graal" Nelsona de Mille. Wiem tempo nie jest rewelacyjne, ale zawsze kilka stron do przodu :)

Brałam też udział w Rajdzie Graba - to jeden z Żołnierzy Wyklętych z naszych stron - dałam radę. W następnym roku również planuję wziąć udział.



No i cóż tak wyglądał ten mój marzec.
Dziękuję, że wytrwaliście do końca wpisu, cieplutko Was pozdrawiam i do następnego spotkania :)



6 komentarzy :

  1. wspaniale tworzyłaś w marcu Bogusiu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli jednym słowem marzec bardzo pracowity i obfity w wydarzenia. Piękne prace powstały w tym miesiącu :)
    A widzisz, to teraz się wyjaśniło, że to chodzi o firmę a nie o bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę się działo w marcu. Nie próżnowałaś. Z tymi nazwami to zawsze ciężko wymyślić cos odpowiedniego 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace kochana wykonałaś w tym miesiącu.. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Owocny był Twój marzec:) Piękne prace powstały!:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka