Kartka na Rocznicę Ślubu

Witajcie :)))

Pamiętacie karteczkę, którą robiłam na 50 Rocznicę Ślubu w tym wpisie: http://kordonkowy.blogspot.com/2017/02/kartka-w-zotych-klimatach.html ? Była robiona jakiś czas temu, na długi czas przed imprezą. Wczoraj dostałam zamówienie na podobną kartkę, bo to już teraz w sobotę będzie ten Wielki Dzień.
Karteczka powstała dosłownie na "szybko" - dziś muszę już ją zabrać i oddać.

Więc tym razem karteczka wygląda tak:




Na dziś to tyle, powoli wracam do "normalnego" trybu działania, troszkę intensywniej w pracy, ale mam nadzieję, że uda mi się troszkę pochodzić po Waszych blogach :)))
Tymczasem dziękuję za odwiedziny i komentarze i bardzo, bardzo cieplutko pozdrawiam :)))

8 komentarzy :

  1. Bardzo piękna karteczka:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudna kartka, Bogusiu! Te kwiaty to dzieła sztuki! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka! Jestem zachwycona kwiatami.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie także kwiaty urzekły! Ale na taką okazję, musiały być wyjątkowe:))

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka