Boże Narodzenie według mapki dla Uli

Witajcie ciepluteńko :)))

Dziś przybyłam do Was z karteczką świąteczną na wyzwanie u Uleńki. Wytyczna to mapka.  Serdecznie zapraszam do Zabawy. Coś tam pokombinowałam, kwiatuszki to oczywiście gwiazdy betlejemskie i oczywiście z papieru czerpanego (te białe). Nie są niestety doskonałe, ale te kwiaty jakoś mi nie wychodzą.
Mam nadzieję, że "koło" Uleńka mi zaliczy, ponieważ mam tylko na razie taki wykrojnik :)

A oto karteczka:




I oczywiście obowiązkowo banerek wyzwania:


Dziękuję za odwiedziny, Wasze zawsze miłe komentarze i zapraszam do udziału w Wielkanocnym Linkowym Party :)))


17 komentarzy :

  1. Kochana karteczka jest cudem.. :) Cudo po prostu.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ta kartka jest !! I jak fajnie że już masz zaliczone :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bogusiu, CUDNA kartka!!!Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ślicznie Ci ta karteczka wyszła, piękna interpretacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetną grafikę wykorzystałaś, podoba mi się:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka, grafika superasna:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna i elegancka karteczka:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka Bogusiu :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka