Zabawa Wiosenna - Głosowanie

Witajcie cieplutko :)))
Jak ten czas leci - już jest - Wiosna, ach to Ty...


I o to nadszedł czas , by wybrać najpiękniejszą według Was wiosenną pracę. Wiem, nie jest to proste, tym bardziej, że te które Dziewczyny wykonały są piękne wszystkie i  każda inna. Za to Wielkie podziękowanie dla nich za wspaniałe inspiracje :)))

Zatem głosujemy -  z lewej strony znajduje się ankieta z wymienionymi pracami, jest ich 19 - można je dokładnie obejrzeć sobie w Wiosennej Galerii

Głosowanie trwa do 26 marca do godziny 23.55

Zapraszam :)))

12 komentarzy :

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, łatwo nie jest, zresztą tak myślałam jak docierały kolejne prace :)))

      Usuń
    2. O patrz, a ja sierotka dopiero teraz zobaczyłam że ankieta jest z boku.
      Idę więc zagłosować jak należy:) A poprzedni komentarz usuwam :)

      Usuń
  2. Piękne prace , nie brałam udziału w zabawie ale pozwoliłam sobie zagłosować :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu fajnie, że zagłosowałaś, bo przecież nie ma ograniczenia, ze można wtedy jak si,e bierze udział w zabawie :)))

      Usuń
  3. Prawie nigdy nie głosuję w zabawach w których sama uczestniczę. Tym razem oddałam swój głos, bo nie miałam żadnych wątpliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest fajne, gdy od razu "Coś" wpadnie w oko :)))

      Usuń
  4. no i głos oddany :), ale powiem tylko oj ciężko było wybrać takie piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie prace są piękne i naprawdę ciężko jest wybrać tą jedną jedyną. Najchętniej oddałabym 18 głosów (pomijając swoją pracę), no ale można tylko jeden :( No cóż, oddaję ten jeden głos, a resztę dziewczyn przepraszam, jednocześnie wszystkim gratuluję i trzymam kciuki :) Bogusiu, serdecznie dziękuję, że mogłam wziąć udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Każda praca jest wyjątkowa ponieważ jest robiona z sercem.. I masz Ci babo wybierz teraz.. Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  7. Bogusiu, zagłosowałam, ale wybór ciężki! Dziewczyny - wspaniałe prace!!!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka