Wymianka kwiatowa w marcu - tulipany

Witajcie bardzo cieplutko :)))

Bez zbędnej gadaniny przechodzę do faktów :) Wymianka w marcu i tulipany.
Przepiękną i delikatna koralikową karteczkę otrzymałam od Anety z bloga Obrazki z szycia wzięte. Zwróćcie uwagę na delikatność tej karteczki. Przyznam, że po raz pierwszy spotkałam się z takim haftem koralikami na kartce. Jest niesamowita :))) Bardzo, bardzo dziękuję !






Ja natomiast wysłałam swoją skromną karteczkę do Lidzi z Misiowego Zakątka. Ponieważ papier czerpany jest obecnie w mocnym kręgu moich zainteresowań, stąd i tulipanki są zrobione także z niego :)




Dziękuję tym samym Lidzi za kolejny miesiąc zabawy z kwiatami a  Anecie za cudowną kartkę i cieplutko pozdrawiam  :)

14 komentarzy :

  1. Rzeczywiście karteczka z koralików wygląda niesamowicie. Ale Bogusiu kochana, Twoja karteczka też jest piękna, wiem co mówię bo jest moja i cieszę sie że ją mam :) Jeszcze raz Ci bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Lidziu, to mnie cieszy :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Obie karteczki są wyjątkowe i przepiękne:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki, ciekawa ta koralikowa taka inna:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agnieszko i ciepluteńko pozdrawiam :)

      Usuń
  4. obie wasze karteczki bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne są Wasze karteczki!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu I gorąco pozdrawiam :)))

      Usuń
  6. Papier czerpany pięknie zakwitł w Twoich dłoniach. Bardzo mi miło, że podobają Ci się koralikowe tulipany. Mam maleńką prośbę - jakbyś mogła w linku zmienić "życia" na "szycia" - dziękuję i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka