Taca w maki i bratki

Witajcie kochane cieplutko, dziękuję za wszystkie miłe słowa w komentarzach pod wpisami, to daje naprawdę dobrego kopa do działania, kiedy czasem brak weny :)))

Dziś przybyłam do Was z tacą w maki. Tym razem nie jest lakierowana a woskowana. Użyłam do tego wosku wybielającego stąd kwiaty jak by się wydawała nie są krwisto- czerwone, lecz są bardziej delikatne.





W drugiej części mojego wpisu chciałabym pokazać Wam karteczki z bratkami. Jaką ja otrzymałam od Renaty z bloga http://kartki-renii.blogspot.com i którą ja wykonałam dla Basi z bloga http://barbetka.blogspot.com

Takie śliczne bratki otrzymałam od Renaty:



Natomiast ja wykonałam taką skromną karteczkę dla Basi :


I to wszystko na dziś :) 
Pięknie dziękuję za przysyłane Wasze wiosenne prace. Można je zobaczyć w Galerii. Czas wysyłania fotek jeszcze do 20 marca :)))
Do następnego razu :)

10 komentarzy :

  1. Śliczna taca! Ciekawy efekt dało woskowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna taca. Obie karteczki są świetne:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczkę zrobiłaś, a taca jaka śliczna... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocze karteczki, a taca rewelacyjna!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taca bardzo subtelnie się prezentuje, a Twoja karteczka Bogusiu urocza! Serdeczności ślę:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne kartki, ja pierwszy raz slysze o woskowaniu zamiast lakierowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Taca jest przepiękna, przez to woskowanie taka stonowana - super :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka