Różana zawieszka na drzwi

Witajcie cieplutko w niedzielny wieczór :)))
Pięknie dziękuję za miłe słowa pod ludowym jajeczkiem. Dziś chciałabym Wam pokazać zawieszkę na drzwi. Przyznam, że dość długo chodził mi po głowie ten pomysł, ale zawsze coś stawało na przeszkodzie. Teraz jednak udało się pomysł sfinalizować. Tym bardziej, że zamówiłam piękne papiery ryżowe w różane motywy.
Szukałam także ciekawego domowego cytatu na tabliczkę. Znalazłam i tak prezentuje się końcowy efekt.




I jak, może być ?

Pozdrawiam Was cieplutko i zapraszam jutro na wpis - podsumowanie Zabawy Wiosennej :)

12 komentarzy :

  1. Piękna zawieszka, Bogusiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba i trafny cytat!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko, to prawda - sentencja świetna i była motorem do stworzenia zawieszki na drzwi :)

      Usuń
  4. Piękna zawieszka z pięknym tekstem.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna zawieszka!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana śliczności jeszcze raz śliczności.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna zawieszka i piękne słowa!:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka