Rękawiczka dla Uli i maxi czekoladownik

Witajcie :)))

Wczoraj ogłoszenie wyników wiosennej Zabawy a dziś śpieszę by pokazać karteczkę na zabawę u Uleńki. Wytyczna na marzec to rękawiczki - kompletnie nie wiedziałam jak się do nich zabrać, ale swego czasu otrzymałam od Alinki bazę - rękawiczkę właśnie. Nadszedł czas by ją wykorzystać. Sama w sobie stanowi kartkę. :) Troszkę ulubionego papieru w gwiazdy, papier ryżowy, napis i jest :)

Po za tym tworzyłam czekoladownik w rozmiarze XXL - to naprawdę była duża czekolada :)))

Oto kartka rękawiczka:




i banerek do zabawy:


A tu czekoladownik - zdjątka coś słabo wyszły, ale troszeńkę na nich widać :)






Pozdrawiam cieplutko i do następnego wpisu :)))

32 komentarze :

  1. Bardzo pomysłowa kartka.
    Słodki czekoladownik.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Śliczna rękawiczka i wspaniały czekoladownik:)Pozdrawiam Cię gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :) Co prawda - to jedna rękawiczka, mam nadzieję, że Uleńka mi ją zaliczy. Również ciepluteńko pozdrawiam :))))

      Usuń
  3. ta rękawiczka świetna , a czekoladownik w wersji XXL tez mi się bardzo podoba. Chyba musze zając się produkcją kwiatów :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Oj kwiatki stały się ostatnio moim szczególnym hobby. Bardzo polubiłam papier czerpany, więc gdzie się da to tworzę i kombinuję :)))

      Usuń
  4. Cudowna, cieplutka rękawiczka. Czekoladownik jest wspaniały.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka fajna ta rękawiczka! Do zakochania!Czekoladownik podziwiam, bo jeszcze nigdy takiego nie zrobiłam1 :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, dla mnie taaaki duży czekoladownik to również było spore wyzwanie, ale jakoś poszło :)))

      Usuń
  6. Pomysłowa ta karteczka, wyszła ślicznie! Czekoladownik też uroczy, świetna podwójnie rozkładana forma. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuś :)
      Taki czekoladownik robiłam pierwszy ra, zawsze były to formy, gdzie czekoladę wkłada się bokiem, lecz nie byłam pewna czy nie będzie za wiotki na taką dużą czekoladę :)

      Usuń
  7. Śliczna i oryginalna ta rękawiczka! A czekoladownik uroczy! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję i pozdrawiam ciepło :)))

      Usuń
  8. Bardzo fajna kartka, a czekoladownik prześliczny!
    Pozdrawiam serecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna kartka,a czekoladownik - wow!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna karteczka, a czekoladownik!!! Pysznie musi smakować taka czekolada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko :) Z tego co wiem to podobno pyszna :)

      Usuń
  11. Pomysłowa pięknie udekorowana rękawiczka:) czekoladownik super:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekoladownik pierwsza klasa, wyszedł super. A rękawiczka jaka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysłowa karteczka, a czekoladownik przepiękny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczka fajowa, a i czekoladnik prześliczny! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nietypowa karteczka, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna rękawiczka i czekoladownik faktycznie XXL:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super ta rękawiczka, ale czekoladownik jest powalający. I swoim rozmiarem i formą. Piękny 😃

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna kartka i piękny czekoladownik :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka