Pudełeczko na biżuterię i maleńki konkursik na nazwę

Witajcie bardzo cieplutko :)
Jak niektóre z Was zauważyły znów jest zmiana wyglądu bloga, w końcu wiosna - więc czas na zmiany :)))
W pracy oczywiście więcej pracy, stąd jest mnie mniej w komentowaniu, ale obiecuję, że się poprawię już w najbliższą sobotę - siadam, czytam i piszę - tak sobie zapisałam w moim harmonogramie :)
Mam do Was ogromną prośbę - taki maleńki konkursik. Dotyczy to mojej nazwy - chodzi o to by była ona prosta, niezbyt długa a jednocześnie niepowtarzalna. Próbowałam z imieniem i nazwiskiem  (było BogMata), lecz to jakoś nie bardzo mi pasuje. Próbowałam także z kwiatami, które lubię, z imionami moich kotów. Problem w tym, że nie oddają tego co robię ( czy nazwa musi to oddawać?)
Stąd moja prośba do Was - może Wy macie jakieś pomysły, troszkę mnie już znacie, to co robię po godzinach - są to różne pasje.
Pomożecie?

Teraz z innej beczki. Z techniki decoupagu - pudełeczko na biżuterię, znajoma z pracy poprosiła o takową dla córki na zająca. Warunek jaki postawiła to róże i biel.
Powstało takie pudełeczko :






Dziękuję, że mnie odwiedzacie, zostawiacie miłe słowa. Wiem, że zawsze mogę liczyć na Was liczyć, więc mam nadzieję, że podsuniecie mi jakiś pomysł na nazwę :)
Pozdrawiam bardzo cieplutko :)))

24 komentarze :

  1. Bogusiu cuuuudowne pudełko, fantastyczne zmiany, wiem o co chodzi z nazwą sama się długo zastanawiałam.. eh, pomyślę jak coś mi wpadnie to wrócę <3 buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu, czekam :)))
      Ech, lubię zmiany, stąd te poszukiwania nawet i wizualne :)))

      Usuń
  2. Bogusiu, pudełeczko jest prześliczne!!! Sama byłabym takim zachwycona:)A co do nazwy, to bardzo trudno coś doradzić.
    Pozdrawiam Cię gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Danusiu :) Wiem, trudno coś wymodzić ale liczę troszkę na Was.
      Chodzi mi po głowie Magiczne ToiOwo?
      Pozdrawiam również bardzo ciepło:)))

      Usuń
  3. Pudełko śliczne! Zmiany na blogu jak najbardziej na plus :)
    Co do nazwy, to ta obecna mi się bardzo podoba i kojarzy z Tobą :)
    Jeśli wpadnę na jakiś ciekawy pomysł to napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję EWuś :) Wiem, że ta nazwa, która jest też mi się podoba, ale chciałabym ja nieco skrócić. Oczywiście nazwa bloga pozostanie :)))
      Pozdrawiam ciepluteńko :)

      Usuń
  4. Przepiękne pudełeczko! Takie lekkie, delikatne i wiosenne:)
    Co do nazwy to kiepska w tym jestem:( ale jeszcze pomyślę:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne jest to pudełeczko , uwielbiam motywy różane i w połączeniu z bielą wygląda superowo.
    Co do nazwy ,przyznaje nie przepadam za zmianami , jestem wzrokowcem i przyzwyczajam się do wyglądu blogów , wiem od razu u kogo jestem :-)
    Ale jak masz mus na zmieny to czemu nie . Masz dość oryginalne imię, może po prostu " U Bogusi "
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Aniu :) ja również jestem wzrokowcem, ale od czasu do czasu lubię coś "pogrzebać" w szablonach, ten podobał mi się od jakiegoś czasu i myślę, że zostanie na dłużej :) Co ważne nie zmieni się nazwa bloga :)
      Przyznam, że podoba mi die to "U Bogusi" :)))

      Usuń
  6. Śliczne pudełeczko. Pomalowałaś je sama czy to jakaś naklejka? :)
    Podpowiem Ci, skoro pytasz, że nazwa nie musi się kojarzyć z tym, co robisz. Chociaż dzięki temu byłabyś szybciej kojarzona ze swoimi pasjami. Ja za nazwę wzięłam stary pseudonim z kolonii letnich, a żeby kojarzyło się z tym, co robię, dodałam na profilówkę zdjęcie paznokci i też jest dobrze.
    Jeśli już wprowadzasz zmiany na blogu, warto byłoby włączyć mobilną wersję strony. Akurat czytam na telefonie i jest trochę "niewygodnie".
    Pozdrawiam Cię serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię widzieć :))) Dzięki, włączyłam "mobilną" może szablon nie radzi sobie z tym, ja nie używam komórki do przeglądania stron, więc dziękuję za te wskazówkę :)
      Pozdrawiam cieplutko i daj znać czy coś się zmieniło :)))

      Usuń
    2. Teraz jest łatwiej przeglądać bloga :)

      Usuń
  7. Pudełeczko cudne,w romantycznym klimacie ,bardzo dziewczęce.
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i ciepluteńko pozdrawiam Eluniu :)))

      Usuń
  8. Wiosenna urocz szkatułka, świetna, a co do nazwy to może " Pasje Bogusi ", Kącik 3 w 1, Kącik Pasji, Bogusia i Pasje, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :)))
      Podoba mi się nazwa Kącik Pasji :)

      Usuń
  9. Pudełeczko śliczności! Co do nazwy się nie wypowiadam, bo raz że nie mam pomysłu a dwa że to powinno być takie Twoje, a nie wymyślone przeze mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu dziękuję pięknie :))) Wiem, nazwa powinna być moja, ale z tym zawsze mam problem, lecz kilka rzeczy wpadło mi do głowy, gdy wracałam z pracy :)

      To i Owo z pasji, Magiczne ToiOwo, Handmadowe 3po3,

      Usuń
  10. Śliczne pudełeczko Bogusiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko i cieplutko pozdrawiam :)))

      Usuń
  11. Handmadowe 3 po 3 - ale fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bogusiu, a mi tam to twoje"BogMata" się podobało, bo od razu z Tobą się kojarzy, a "U Bogusi" tez niegłupi pomysł 😉
    p.s. Teraz dobrze się wyświetla, bo ja tez tylko z telefonu oglądam blogi

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne pudełeczko stworzyłaś, a co do nazwy to U Bogusi, albo Pasje Bogusi takie moje propozycje, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka