Przepiśnik

Witajcie cieplutko :) Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze pod piernikową choinką :)

Dziś chciałam Wam pokazać przepiśnik, pierwszy w moim wykonaniu. Miał być inny a jednocześnie w miarę "płaski", bez zbędnych dodatków. Poszłam więc w stronę delikatnych barw papieru, małych tekturowych sztućców i obrazka z truskawkami i romantyczną różą. Zamknęłam to bawełnianą koronką (bo miał być wiązany). Dla leciutkiego postarzenia poczyniłam tuszowane.

Zrobiłam tylko trzy zdjątka i to wieczorem , więc szału nie ma. Mam jednak nadzieję, że sam zamysł jest widoczny :)




Na dziś to tyle, wkrótce dodam wpis o wymiance kwiatowej w lutym- czyli bratki.
Pozdrawiam ciepluteńko i do następnego :)))

13 komentarzy :

  1. Świetnie wyszedł, aż chciałoby się zajrzeć do środka:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko ładnie widać, super ten przepiśnik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny! Wszystko widać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny.. A co najważniejsze oryginalny.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny przepiśnik!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super praca! tuszowanie dodało doskonałego smaczku! Pozdrawiam Bogusiu:))

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka