Serdeczna wymiana czekoladowników

Witajcie w Dzień Zakochanych - Walentynki :)
Osobiście jednak uważam, że każdy dzień jest po to by słowem czy nawet maleńkim gestem pokazać drogim nam osóbkom jak szczególne miejsce zajmują w naszym sercu.
Czasem jednak trzeba tę serdeczność okazać komuś, kogo znamy tylko z bloga podglądając co tworzy, co jest dla niej ważne i co ją kręci w wolnych ale jakże kreatywnych chwilach.
Na świetny pomysł wpadła Inka z Rogatego Bloga - Serdeczna Wymianka Czekoladowników. Zapisałam się i...



Od mojej pary - Kasi z bloga Papierowe Hobby Kasi otrzymałam takie czekoladownikowe cudeńko ze słodką zawartością. Kasiu - bardzo, bardzo dziękuję :)))




Ja ze swojej strony dla Kasi zrobiłam taki skromny czekoladownik:


W tym miejscu podziękowania dla Inki jako organizatorki tej szczególnej Wymianki, Dzięki niej poznałam kolejną niesamowitą i kreatywną blogowiczkę a Kasi jeszcze raz za piękny czekoladownik i słodką czekoladę :)))

Pozdrawiam i do następnego wpisu :)

15 komentarzy :

  1. Obydwa czekoladowniki piękne i bardzo kwieciste :) Tak Inka miała genialny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne czekoladowniki sobie zrobiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwie kwiatowe ozdoby czekoladowników bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałymi czekoladownikami się wymieniłyście 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale ozdobione czekoladowniki, oba są przepiękne:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne czekoladowniki!
    Ależ macie słodziutkie Walentynki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ło rany, Twój czekoladownik panoszy się, bo obrósł tak wspaniałymi kwiatami... że hej! ślicznie go ozdobiłaś!!! Ja też lubię takie zabawy, słodyczy nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne czekoladowniki :-))) Oba w wiosennym klimacie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace i do tego słodkie. Pysznie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło mi Bogusiu, że masz coś ode mnie :) Mój czekoladownik ładnie się u Ciebie prezentuje :) Twój stoi u mnie nad biurkiem i ciepło przypomina o Tobie i o serdecznej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna byla ta wymianka ☺ i jaka pyszna ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Obydwa czekoladowniki na 6+ ... brawo!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka