Naprawdę dziś Serduszkowo

Witajcie ponownie, to drugi wpis w tym szczególnym pełnym niespodzianek dniu.
Wszystko za sprawą przesyłeczki, którą otrzymałam od Agnieszki z bloga Obrazy haftem malowane. A w niej same wspaniałości - piękna karta z haftowanym serce z różyczkami i do tego delikatne motyle.
Agnieszka obdarowała mnie również ślicznymi gadżetami do wykorzystania w kolejnych projektach - kwiatuszki, serduszkowy breloczek do decoupagu, tekturkowe ozdóbki i słodkość serduchowa w postaci lizaka :)))
Mój wzrok na dłużej zatrzymał się jednak na jeszcze jednym sercu - quillingowym, zwyczajnie oniemiałam!

Agnieszko, bardzo, bardzo dziękuję za wspaniałą serduchową niespodziankę :)))






Moja skromna karteczka poleciała do Darii - Rękodzieło Etoile



To wszystko było możliwe dzięki Małgosi z Gosikowego Zakątka
Małgosiu dziękuję za wspólne chwile radości :)))



Pozdrawiam i na razie, trzymajcie się cieplutko :)

16 komentarzy :

  1. świetne karteczki bardzo fajna wymianka

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prezenty :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne karteczki, a quillingowe serce jest niesamowite:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Quillingowe serce jest cudne! Piękne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bogusiu cieszę się że przesyłka dotarła na walentynki,bałam się że będzie po terminie-jednak uziemienie w domu est czasem straszne. Było mi bardzo miło zrobic dla Ciebie serduszko quillingowe i karteczkę haftowaną. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. I kolejna super wymianka, fajne prezenciki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obydwie karteczki są śliczne i zrobione od serca. A reszta prezentów równie piękna. Ach! to quillingowe serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja podziwiam przede wszystkim haftowane serduszko, gdyż mało bawię się xxx. Wymianka moim zdaniem udana. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Same cudowności! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te serduszka:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super prezenciki.. :) Pozdrawiam.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. szczęściara, śliczne prezenty otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka