Kwiatowa wymianka u Czarnej Damy- słonecznikowy styczeń

Witajcie :)))

Wczoraj miał się pojawić wpis podsumowujący miesiąc styczeń w moim robótkowym kąciku. Czas nie pozwolił, ale dziś postanowiłam by w lutym pierwsza notka dotyczyła Kwiatowej Wymianki u Lidzi - Czarnej Damy.

Miesiąc styczeń wbrew nawet zimnej nazwy miesiąca królowały słoneczniki :)

Ja w ramach tej słonecznej wymiany otrzymałam pięknie wyhaftowany słonecznik w otoczeniu motyli od Ani z bloga Nitkowe Zapiski.





Ja natomiast swoje słoneczniki wysłałam do Basi z bloga Świat według Basi 





Bardzo się cieszę, że zapisałam się na tę zabawę, dzięki niej poznałam znów dwie wspaniałe osóbki, które nigdy się nie nudzą i tworzą wspaniałe rzeczy :)

Na razie to tyle, teraz nie wiem kiedy znów się pojawię z nowym wpisem, ale postaram się pospacerować po Waszych blogach i pozostawić ślad w postaci komentarza :)))

23 komentarze :

  1. Bogusiu nawet nie wiesz, jak ja się cieszę że bawisz się razem ze mną :)
    Karteczkę zrobiłaś cudowną, podobają mi sie jej kolorki. I śliczną też otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również LIdziu :))) Bratki już chodzą po głowie :)

      Usuń
  2. Piękne karteczki! Aż się zrobiło weselej w ten ponury poranek.Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodzi Elżuś, by było weselej, słonecznie w te pochmurne dni :)

      Usuń
  3. Piękna karteczkę dostałam dziękuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu ciszę sie bardzo, że moja karteluszka spodobała Ci się :)))

      Usuń
  4. Śliczne słoneczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nareszcie trochę słońca :)) U mnie dziś gęste chmury...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękną zrobiłaś karteczkę. Cieszę się, że moja dotarła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne słoneczne karteczki 😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie karteczki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Radosne słoneczniki na obu karteczkach! Pięknie zaczęłyście kwiatową wymiankę kartkową. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, słoneczne i radosne karteczki stworzyłyście :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie "słonecznikowe" karteczki są prześliczne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam słoneczniki, dostojne, wysokie kwiaty. Na Waszych karteczkach równie pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka