80-te urodziny na ludowo

Witajcie w piąteczek :)))

Dziś przybiegłam do Was z nietypową pracą jak dla mnie. Od znajomej otrzymałam zamówienie na kartkę urodzinową z okazji 80 -tych urodzin. Był jednak warunek - karteczka w stylu folk, najlepiej łowickie koguty.
No cóż, pomyślałam, poszperałam i udało się coś takiego stworzyć :)

Wykorzystałam papier ryżowy z motywem kogutów. Pojawiły się również ręcznie robione kwiatuszki z papieru czerpanego (korzystałam z kursu ze strony Cafeart ) To moje pierwsze, więc są jeszcze może nie takie jak bym chciała, ale nie wyszły też najgorzej.
Karteczka prezentuje się tak:





Jak Wam się podoba karteczka ?

Pozdrawiam ciepluteńko i życzę miłego piątku :)))

12 komentarzy :

  1. Piękna kartka! Jubilatka na pewno będzie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna! Folkowe klimaty pięknie oddane :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne prace! Pozdrawiam z Kuźni Upominków i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje , świetna kartka i bardzo udany debiut kwiatowy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna karteczka !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Papier ryżowy? o serwetkach słyszałam, ale papier ryżowy na kartce widzę pierwszy raz. Dla wielbicielki folku- super.
    buziaki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna, oryginalna karteczka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka :) Sama bym chciała taką dostać na moje 30 urodzinki.. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna kwiatowa karteczka!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna kartka, piękny ten ludowy motyw, uwielbiam takie, co do kwiatków gratuluję, pierwsze koty za płoty, ja długo się broniłam, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka