Szare serduszko

Witajcie cieplutko :)))
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione pod ostatnim wpisem :)

Dziś przyszłam do Was z czymś nowym. Nowa technika w moim wykonaniu. Postawiłam sobie za zadanie na ten rok, by między innymi rozpocząć przygodę z wikliną papierową. Pokręciłam troszkę rurek, i... nie miałam pomysłu. Z pomocą przyszły Diabelskie Szarości u Danutki.
Wykonałam swoje pierwsze serduszko.  W zabawie u Danusi wybrałam wersję szaro-czerwoną, jako dodatkowy kolorek pojawia się biały.

Oczywiście szału nie ma, ale pierwsze koty za płoty i jest praca na wyzwanie i moje pierwsze zmaganie z papierowymi rurkami :)



I obowiązkowo banerek Zabawy:


No i cóż pozdrawiam jeszcze raz cieplutko i do następnego wpisu :)))

64 komentarze :

  1. I to Bogusiu najważniejsze! Pierwsze koty za płoty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę :) Cudo to ni jest ale jakieś jest na początek :)

      Usuń
  2. fajne serduszko mi jakoś nigdy nie wychodzą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, trzeba próbować, ja będę może wtedy wyjdzie ładniejsze :)

      Usuń
  3. Kochana rureczki wciągają- wiem coś o tym :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wciągają, kręcę dalej, by spróbować coś większego, jakiś mały koszyczek.
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  4. Wspaniałe serduszko! Ja bym nie powiedziała, że robione pierwszy raz:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolino, pierwszy raz, troszkę podpatrywałam na początku a potem już poszło :)

      Usuń
  5. Śliczne!W szarościach wygląda cudnie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje Danusiu i cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Idealne na dekorację walentynkową:) Super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalio :) Hmm, tak po prawdzie nie pomyślałam o tym, ale faktycznie może być :)))

      Usuń
  7. Bardzo fajne wiklinowe serce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. serduszko trenował chyba każdy, kto zaczynał przygodę z rureczkami, bo łatwe i przyjemne
    a od czegoś trzeba zacząć :)
    Trzymam kciuki za ciąg dalszy!
    Mnie niestety te małe dranie pokonały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak, serduszko jest chyba najprostsze do wykonania, ale tak sobie myślę o małym koszyczku :)

      Usuń
  9. Śliczne te serduszko :) takie nietypowe a uroku dodaje ten kwiatuszek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) To prawda, jest nietypowe, bo zaczęłam jak były wskazówki a później już troszkę pokombinowałam sama :)

      Usuń
  10. Ja w się w skręcanie rurek sama nie bawię, tylko zawsze podziwiam u innych. Jak na pierwszy raz to wyszło CI świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Lidziu :) Ja będę jeszcze próbować.

      Usuń
  11. Urocze! Bardzo fajne Ci wyszło! :) Tez mnie kusi, żeby kiedyś spróbować tej techniki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Warto spróbować, bo jak nie spróbujemy to nie dowiemy się, czy uda nam się czy te z nie :)

      Usuń
  12. Zgadza sie, pierwsze koty za płoty! Najważniejsze ze chcesz i próbujesz nowych rzeczy! Powodzonka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, próbuję sobie, dzięki za zajrzenie :)

      Usuń
  13. Jak na pierwszy raz poradziłaś sobie świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bogusiu, bardzo urocze i dekoracyjne serduszko.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, dzięki wielkie i również pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  15. To udany debiut Bogusiu, serduszko jest urocze i efektowne. Cieplutko Cię pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, jak tak jest to myślę, że będę "brnęła" dalej w te rureczki :)

      Usuń
  16. Bardzo fajne serduszko Ci wyszło,będzie piękna dekoracja

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne serducho ci wyszlo i swietnie je wpasowalas w zabawe u Danutki, i najwazniejsze ze pierwsze wiklinowe koty za ploty, Pozdrawiam i dziekuje za odwiedziny i komentarz. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewo :)
      To prawda, motywacją było wyzwanie u Danutki :)))

      Usuń
  18. Serduszko urocze, nigdy bym nie powiedziała że to debiut.Ja też mam ochotę na wiklinę ,nawet mam trochę rureczek poskręcanych .Muszę pogrzebać w filmikach wiklinowych .zyczę powodzenia w wyplataniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę super zabawa z tymi rureczkami, zachęcam do spróbowania :)

      Usuń
  19. Prześliczne serduszko :)

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyszło ładnie, dobrze że dodałaś te kwiatuszki - one są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kwiatuszki w oryginale były białe, musiałam je pomalować na czerwona :)

      Usuń
  21. W pierwszej chwili myślałam, że to drewniane ;)
    Najważniejsza jest dobra zabawa i próbowanie nowych rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, lubię coś zaczynać próbować, by przekonać się czy potrafię :)))

      Usuń
  22. Wyplatanie z rurek to super zabawa ... a serduszka to jeszcze nie robiłam (lubię klatki wyplatać) :)
    Twoje jest śliczne. Zabawa z rurkami wciąga, myślę, że jeszcze dużo pięknych serduszek (i innych) zrobisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa, która wciąga :))) Myślę, że co nie co powstanie jeszcze z tych rureczek :)

      Usuń
  23. Bogusiu pierwsze serduszko masz za sobą .Wyszło bardzo ładnie ,nawet w szarościach takie z gazetowych rureczek są super.
    Kochana dziękuję za styczniową zabawę i zapraszam na kolejny temat już 1 lutego.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :)
      Gdyby nie Twoje wyzwanie rureczki pewnie by jeszcze sobie leżały odłogiem :) Postaram się być na kolejną odsłonę Kolorków w lutym :)

      Usuń
  24. Super serducho wyszło :) Zawsze warto próbować czegoś nowego, a nuż okaże się, że to technika, która daje dużo radości :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Początki wszystkiego są trudne, ale Tobie się udało. Teraz kolejne stopnie wtajemniczania i wkrótce perfekcja. Czego Ci życzę z całego serca:))

    OdpowiedzUsuń
  26. A każde następne będzie coraz lepsze :-) Moje nawet takie by nie było!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne serce, mimo tego, że szare to i tak bardzo romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka