Przypominajka w fioletach

Witajcie bardzo ciepło :)

Postanowiłam zrobić sobie w końcu Przypominajkę z plannerem na ten nowy 2017 rok. Nie ma w nim za wiele dodatków, ponieważ będę go nosić w torebce, więc musiał być raczej "płaski". W takim układzie poszłam w kolor i wzory papieru, którego użyłam by go ozdobić.
Barwą, która zdominowała Przypominajkę jest fiolet a dodatkowe ozdoby to ażurowe kółeczko i półperełka i materiałowy motylek.

Tak wygląda:





Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Witam serdecznie nowe obserwatorki mojego skromnego bloga: Renię, Anię i Ewę :)

26 komentarzy :

  1. Świetny notes! Lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo Małgosiu dziękuję :) Można powiedzieć, że to również dzięki Tobie, kiedy otrzymałam od Ciebie przepięknie ozdobiony Notes - miał służyć do zamówień, ale zapisuję w nim swoje "złote" myśli lub szkice wierszy :)

      Usuń
  2. Super "Przypominajka"! Fantastyczne kolorki dobrałaś!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, dziękuję - fiolety to ostatnio jeden z kolorów do których mam słabość. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. Bogusiu, alez ślicznośc sobie zrobiła. Uwielbiam fiolety, więc chętnie bym Ci go porwała i sama do swojej torebki schowała :) Z takim pieknym notesem - przypominajką nic nie umknie Twojej pamięci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu :) Staram się by nic nie umknęło, przekonałam się o praktyczności takiej przypominajki w ciągu sześciu miesięcy, kiedy prowadziłam swój Bullet Journal. Od kiedy poznałam to "Coś" zwyczajnie zadurzyłam się w tym. Co to jest? można poczytać tutaj: http://bogmata.pl/jak-organizuje-sie-planuje-z-bullet-journal/ Wszelka dowolność w prowadzeniu, nie jestem uzależniona tylko od typowego kalendarza - sama go tworzę :)

      Usuń
    2. U mnie na razie rolę tego bullet journala pełni kalendarz książkowy tygodniowy :)

      Usuń
  4. Ja bym taki notes w dłoni nosiła, nie w torebce...niech widzą i podziwiają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Z torebki wyciągam, gdy muszę coś zapisać, więc widzą :)))

      Usuń
  5. Przepiękna przypominajka! Z pewnością cieszy oczy i jest bardzo praktyczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :))) Oj, jest to rzecz dla mnie wręcz niezbędna :)

      Usuń
  6. Śliczny :) W moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Ewuś, Nawet nie myślałam, że fiolet ma tyle fanek :)))

      Usuń
  7. Przypominajka ważna rzecz w torebce. I koniecznie musi być na płasko 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ta "płaskość:"ogranicza, ale sam papier już jest tak fajny, że właściwie za wiele dodatków już nie potrzeba :)

      Usuń
  8. Super rzecz dla takich jak ja- zapominalskich :))
    buziaki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, nie tylko Ty tak masz, stąd właśnie taka rzecz jak Przypominajka :)))

      Usuń
  9. Świetny i przepięknie ozdobiony notesik:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tzw. "pamięć przenośna" ;-) Bardzo przyjemna kolorystyka.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kingo, to ma sens - noszenie swojej pamięci wszędzie :)

      Usuń
  11. Piękny Bogusiu :) teraz już o niczym nie zapomnisz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze.... tylko jeszcze trzeba pamiętać, żeby do niego zajrzeć! ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się tak nie da, służy już na okrągło :)

      Usuń
  13. Praktyczna przypominajka w cudownych kolorach.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka