Mini, mini - czyli maleńki notesik

Witajcie bardzo cieplutko :)))

Dziś przybiegłam do Was z maleńkim notesikiem :)
Że też sama wcześniej na to nie wpadłam, karteluszki walały się w torebce wszędzie, dopiero później zbiorczo wpisywałam różne ważne info do Przypominajki.
Inspirację podsunęła mi Ela z bloga BloomCraft - Tutaj.Zrobiłam sobie taki "minimini". Do ozdoby posłużył resztki z papierów. które zawsze zostają z innych projektów a skwapliwie chowam je w osobnym pudełku.
Na notesiku nie ma żadnych dodatkowych ozdób, użyłam tylko stempelka motylowego, oczywiście po to by by notesik był" płaski". :)

A oto i sam maleńki, główny gość wpisu,  8,5cm x 8,5cm :)



A tutaj na tle mojej Przypominajki -


Na dzis tyle, pozdrawiam cieplutko, dziękuję za odwiedziny i pozostawione miłe komentarze :)))

15 komentarzy :

  1. Maleńki, ale uroczy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł Bogusiu, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne maleństwo! I praktyczne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowo i praktycznie, takie dwa w jednym. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny notesik :) Taki wyjątkowy.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bogusiu to on wcale taki malutki nie jest da sie w nim sporo zapisać . Fajnie wykorzystałaś resztki papierków , tez je skrzętnie zbieram :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny maleńki notesik:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie to samo- pełno karteluszek wszędzie:)
    śliczny notesik i świetny pomysł, trzeba będzie coś przygotować dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne i przydatne maleństwo, Bogusiu!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka