Historia pewnych dwóch Aniołów

Witajcie bardzo cieplutko :)))

Dziś chciałabym podzielić się z Wami historią z Aniołem w roli głównej a właściwie dwóch.

Jakiś czas temu całkiem przypadkiem ( a może to nie był jednak do końca przypadek) trafiłam na bloga Moje Małe Pasje i przeczytałam wpis Apel o pomoc dla Amelki. wiem, że sporo nas brało udział w tej akcji.
Postanowiłam spiąć się w sobie i zrobić chociaż kilka prac by wspomóc Amelkę.
Udało się i kilkanaście  poleciało na świąteczny kiermasz - o rezultatach można poczytać TUTAJ.
Nawiązując do tematu wpisu - jedną z prac był decoupagowy Anioł. Troszkę ich powstaje w moim Kąciku. Lubię Anioły, zbieram je, więc nie mogło zabraknąć Skrzydlatego na aukcji :)

I teraz bardzo miła niespodzianka. Po kiermaszu odezwała się na mojego maila Pani Monika, która również jest wielką miłośniczką  Aniołów i spytała czy nie zrobiłabym jeszcze jednego do jej sporej kolekcji. No cóż. Jak tu odmówić :)

I powstał - oczywiście jak to ja, zapomniałam zrobić fotkę, ale kiedy otrzymałam potwierdzenie, że Anioł dotarł do Adresatki w całości i wisi na ścianie obok tego pierwszego bardzo się ucieszyłam.

Mam nadzieję, że Pani Monika nie obrazi się, że pokazuję jej zdjęcie, na którym widać obydwie Skrzydlate Istoty:



Cieplutko Was pozdrawiam, dziękuję za odwiedzinki i komentarze :)))
I do następnego wpisu :)

19 komentarzy :

  1. Piękne oba, ja nadal nie mam pomysłu na swoje 😞
    Buziaki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, czasem tak jest, brak pomysłu zupełny, ale po jakimś czasie wpada do głowy coś od ręki i potem już leci :)

      Usuń
  2. super historia, Anioły sa nieziemskie;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Basiu i pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  4. Śliczne anioły. Jak to miło, ze ktoś chce kolejną pracę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, bardzo miło gdy jest znak, że komuś się spodoba i chce jeszcze :)

      Usuń
  5. Wspaniałe anioły,bardzo gustowne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Historia świetna a anioły cudne:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka