Clean and simple - wyzwanie styczniowe u Inki

Witajcie :)


Dziś przyszłam do Was z karteczką świąteczną, ponieważ pojawiło się styczniowe wyzwanie na Rogatym Post Card 2017.  Clean and simple czyli minimalizm w kolorach, dodatkach - im mniej na karteczce tym lepiej.
Przyznam, że ten styl jakoś mi nie "leży", ale dobrze, że trzeba się z nim zmierzyć. Powstało coś takiego :)
Rewelacji nie ma, ale użyłam do wykonania jej mojego ulubionego papieru.

Oto karteluszka:


Wyszło tylko jedno zdjątko, inne nie nadawały się do pokazania.
Dziękuję za odwiedziny i komentarze pod wpisami. Zapraszam również na Wyzwanie Wiosenne :)

36 komentarzy :

  1. Wyszło świetnie :) mój ulubiony styl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko :) Ja jakoś nie czuję się w nim, ale karteczka jest, jak wyzwanie to trzeba się mobilizować :)

      Usuń
  2. Szybko się uwinęłaś 😊, super karteczka.
    Buziaki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anitko :) Poszłam za tak zwanym ciosem :)))

      Usuń
  3. Śliczna kartka :) Ja z kolei bardzo lubię minimalizm :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wybrnęłaś z wytycznych :-))) Jest prosto i czytelnie :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu, bardzo dziękuję :) To pierwsze takie minimalistyczne podejście ale kto wie, może przekonam się do tego stylu :)

      Usuń
  5. Bardzo ładna karteczka:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie leży Ci, mówisz? haha! a kartka rewelacyjnie zrobiona! Właśnie tak - prosto, lekko, ja coraz bardziej chyba lubię takie kartki :) O! i jesteś pierwsza w nowym sezonie - gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :)))
      Być może przekonam się do tego stylu :)

      Usuń
  7. Pięknie czysto i prosto, ładna karteczka Bogusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Minimalizm może też być uroczy jak u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, minimalizm zawsze troszkę mnie przerażał, ale teraz myślę sobie, że nie jest taki straszny :)

      Usuń
  9. Super kartka, w mojej ulubionej technice.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest czysto i prosto, tak jak powinno być :)
    Bardzo ładna kartka wyszła ... super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kartka, ma subtelny zimowy klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :) Biel i niebieski nie wiem dlaczego, ale zawsze kojarzy mi się z zimą, śniegiem ...

      Usuń
  12. Super - prosto i na temat! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Liczy się pomysł - tu jest bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna kartka. Dziś ja zmagam się z tym wyzwaniem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyszła Ci ta karteczka:) Bardzo podoba mi się pomysł z tą choinką :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna kartka! Pięknie dobrane papiery, niebieski kolor w świątecznych pracach zawsze kojarzy mi się z grudniowymi wieczorami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! I wcale nie duzo trzeba,aby powstała fajna kartka świąteczna.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka