Cały rok w moim Kąciku - podsumowanie

No cóż - stary rok przeleciał nie wiadomo kiedy. Postanowiłam więc obejrzeć się w tył i zobaczyć co w nim się działo. A działo się wiele, sama jestem tym zaskoczona.

Po pierwsze - spróbowałam nowej techniki - decoupage. Pierwszą rzeczą którą wykonałam była deseczka. Potem już poszło - wielkanocne jajka, herbaciarki, tace, zakładki...Zresztą bardzo polubiłam tę technikę i ciągle w niej coś czynię :)
To pierwsza praca:)



W tworzeniu kartek w tym roku nastąpił istny szał - wykonałam ich sporo, głównie na indywidualne zamówienia. Zapisuję to jako spore zwycięstwo na tym polu, a pomyśleć, że kiedyś w ogóle nie miałam o sztuce cardmakingu zielonego pojęcia.








Ten rok upłynął pod Aniołami. Włączyłam się w dwie akcje charytatywne. Pierwsza to  prace na licytację dla Nikodema. (Tutaj można poczytać o podsumowaniu całej akcji) Druga to tworzenie  przedmiotów na kiermasz dla Amelki. (A TUTAJ - relacja z kiermaszu)Moja radość jest tym większa, że dla Nikodema poprosiłam o pomoc Was moje Drogie Koleżanki i nie zawiodłam się - Dobrych Aniołów nie zabrakło.



Co jeszcze? Cieszą mnie szczególnie dwa wydarzenia, które mogę zaliczyć do sukcesów w tym roku. Pierwsza z nich to wystawa w soleckim muzeum i własna gablota :)  Drugie to, że zagościłam na blogu BlomCraft. To było niesamowite  doświadczenie. Napiszę tak, wtedy człowiek dostaje mocny zastrzyk i zapału do dalszej pracy.




Na koniec muszę napisać o Największym Darze jaki otrzymałam podczas całego roku blogowania.
To przede wszystkim Wy, zwyczajnie - To że Jesteście, że zaglądacie na bloga, to że zostawiacie zawsze kilka ciepłych słów sprawia, że  ten cały rok był czasem, którego nie da się przeliczyć na żadną walutę. Mnóstwo inspiracji, pomysłów, wyzwań- wszystko to sprawiało, że chciało się po prostu chcieć.


Były oczywiście chwile zwątpienia i myśl by zarzucić prowadzenie bloga, ale doszłam do wniosku, że bardzo by mi tego brakowało. Jednym słowem - wytrwałam ten poprzedni rok.

A co w Nowym Roku? Czas pokaże, wiele przede mną, postawiłam sobie kilka celów, jednak na razie nie chcę o nich pisać, by nie zapeszyć :)

Na koniec jeszcze raz DZIĘKUJĘ, ŻE JESTEŚCIE
Pozdrawiam i do następnego wpisu :)

14 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i ciepło pozdrawiam Cię Ada życząc W Nowym Roku wszystkiego co najlepsze :)

      Usuń
  2. Piękne rzeczy tworzysz. Gratuluję udanego roku i życzę jeszcze lepszego. :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :) Wszystko to co wydarzyło się na moim blogu w tym roku to w dużej mierze Wasza zasługa :)

      Usuń
  3. Bardzo dobrze, że się nie poddałaś! Życzę nieustającej weny twórczej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Uleńko :))) Oj tak, ona jest niezbędna :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i cieplutko pozdrawiam życząc Szczęśliwego Nowego @017 Roku:)

      Usuń
  5. Dobrze jest, Bogusiu oglądać i podziwiać Twoje prace, są prześliczne!
    Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Danusiu i pozdrawiam jak najcieplej :)))

      Usuń
  6. Coraz to większych sukcesów w tworzeniu i odkrywaniu nowych inspiracji Bogusiu Ci życzę.
    Dobrze, że jesteś i bądź tu z nami nadal. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko :)
      Plany malują się w głowie, może uda się choć trochę ich zrealizować w tym roku. Pozdrawiam Cię bardzo cieplutko :)

      Usuń
  7. Bogusiu to był wspaniały pracowity rok. Stworzyłaś wiele fantastycznych prac, gratuluje Ci sukcesów 💜
    Ps rezygnować nie rezygnuj- czasem wystarczy jakiś weekendowy urlop 😉
    Pozdrawiam noworocznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Bogusiu, piękne prace tworzysz i nie warto się poddawać, tylko dalej tworzyć i publikować :) Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w nowym roku :)
    p.s. cieszę się, że akcja dla Nikodema była efektywna :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka