Szydełkowa ozdoba na okno

Dziś kolejny Szydełkowy Wtorek.
Co prawda ta ozdoba na okno troszkę powstawała, nie miałam na nią koncepcji, nie chciałam, by była za bardzo bogata (pierwsza myśl o doszyciu perełek, ale potem upadła). Ozdobna zawieszka pozostanie więc w surowym charakterze :)
Jest spora, ma 29 cm średnicy, na razie przedstawiam ją na nie okiennych tłach.




A w tak zwanym międzyczasie próbowałam czegoś nowego :) Bombeczki w wersji makaronowej i z płatków kosmetycznych (podejrzałam jak to się robi u Danusi)

Bombeczka w kolorze złota, muszelkowa


i z płatków kosmetycznych


Na dziś to tyle, pozdrawiam cieplutko :) i do następnego wpisu.

10 komentarzy :

  1. Interesujące ozdoby, bombka z płatków wygląda jak beza, aż mi ślinka pociekła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :) O , o bezach nie pomyślałam, ale faktycznie jak się bliżej przyjrzeć ... :)))

      Usuń
  2. Ja dwa lata temu dostałam taki szydełkowy tryptyk, którego cześć wygląda jak twoja duża ozdoba. U mnie są takie trzy różnej wielkości, zawieszone jedno pod drugim. Najpierw wisiało w święta, ale od zeszłego roku ma stałe miejsce w domu. Lubię takie ozdoby - delikatne i piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Marzyła mi się bardziej rozbudowana ozdoba, myślałam o perełkach i kilku gwiazdkach podwieszone na koło, ale nie zdążę już ich wydziergać, może na drugi rok :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka