Świąteczny nastrój i kartka na 50 Rocznicę Ślubu

Witam cieplutko w sobotę  :)

Oczywiście pomaleńku i w domku u mnie zaczyna być świątecznie. Choinka będzie ubierana dopiero w wigilię ale już pojawiły się pierwsze zwiastuny tego magicznego czasu. Ozdobiłam już sobie okno. Wykorzystałam zawieszkę z tego wpisu. Dodatkowo na parapecie pojawił się stroik :), (nie był robiony przeze mnie, znajoma z pracy ma takie zdolności)

Chciałam także pokazać karteczkę wykonaną dla koleżanki. Potrzebowała kartkę na 50 Rocznicę Ślubu Rodziców. Trudno było się zdecydować jak to ma wyglądać, ale w końcu wygląda właśnie tak:

Kartka




A to moje okno:




Dziękuję za Wasze odwiedziny, komentarze pod wpisami. Pozdrawiam cieplutko :)

4 komentarze :

  1. Śliczna karteczka :) okno bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka na wspaniałą rocznicę:-)
    Okno wygląda świetnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczka i piękna dekoracja Twojego okna. Serdeczności ślę:))

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka