Lawenda i kwiatowa łyżka

Witajcie bardzo cieplutko :)))

Ślicznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione przez Was komentarze, które zawsze są balsamem na duszę :) Przykro mi tylko, że nie zawsze mogę odwdzięczyć się tym samym, mam jednak nadzieję, na jeden wolny  dzień, który poświęcę na wędrówkę po Waszych blogach :)
Dziś miało być podsumowanie miesiąca listopada, ale tym razem odpuściłam sobie, oczywiście brak czasu by usiąść na spokojnie i zebrać to wszystko w logiczną całość. Wiele się działo w tym miesiącu, znów powstało troszkę różnych rzeczy: prac decoupagowych (pierwsza bombka w moim wykonaniu), oczywiście kartki, świąteczne i nie tylko. Na drugim blogu pojawił się wpis o wystawie Moje hobby na której pojawiło się kilka moich prac.
Po dłuższym czasie powróciłam do szydełkowania - stąd nowy cykl Wtorkowe Szydełkowanie.

Dziś natomiast chciałabym pokazać dwie prace decu - obrazek z lawendą i fajną łychę. Obie te rzeczy długi czas leżały - jakoś nigdy się nie składało. Obie poszły do pracy, dla koleżanek, które dały do ozdobienia. Jak wyszło? Podobały się
bardzo :)




A tu "moja gablota" na wystawie :)


Na dziś to tyle :) Pozdrawiam cieplutko i do następnego wpisu :)))

24 komentarze :

  1. Prace przeliczne - uwielbiam lawendę :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło świetnie! Obie prace są bardzo ładne:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Karolinko :)))
      Odwzajemniam pozdrowienia :)

      Usuń
  3. Piękne prace! A gablota... hohoho!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko :))) Sama byłam zaskoczona, że cała na moje wytwory :)

      Usuń
  4. Łyżka jest rewelacyjna:)
    Pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne decu 😃 Gratuluję wystawy 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dziwię się, że się podobały - prześliczne jest. Nie dość, że ładny motyw to jeszcze tak starannie zrobione :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bogusiu, kolejne rewelacyjne prace!!!
    Gratuluję wystawy! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Danusiu, również cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Piękne! Uwielbiam lawendowe motywy, i chyba nie tylko ja je lubię :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Przyznam, że lawendowy motyw był przeze mnie robiony po raz pierwszy :)

      Usuń
  9. Śliczne prace! Lawendę uwielbiam:) Gratuluję wystawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wielkim wrażeniem Bogusiu, Gratuluję wystawy :) A ozdobiona łyżka zauroczyła mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka