Grudniowa kartka dla Ulki

Witajcie w poniedziałek :)

Dziękuję za odwiedziny i komentarze pod ostatnim wpisem. Dziś karteczka grudniowa na wyzwanie u Uleńki. Wytyczne - to pewna dowolność - trzeba na ostatniej kartce pokazać minimum trzy elementy, które były priorytetowe w kolejnych miesiącach. Ja wybrałam: Czerwony, Gwiazdkę i Aniołka.

Karteczka jest w bieli - kolor dominujący. A tak wygląda. Zdjęcia robione wieczorem przy sztucznym świetle, ale myślę, że widać na niej co nieco.



Jako banerek do zabawy u Uleńki - karteczka, która najbardziej nam się podoba. No cóż, ja wybrałam kartkę z Aniołkiem, który na saneczkach wiezie świąteczną choinkę.


To dobry czas na podsumowanie Zabawy u Uleńki, ponieważ bez szczególnego pośpiechu wykonałam karteczki, które w innym układzie tworzone by były z nożem na gardle, na szybko. Oczywiście piszę się na taką zabawę i w przyszłym roku :)

Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrego początku nowego tygodnia  :)))

20 komentarzy :

  1. Karteczka śliczna. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Pozdrawiam również bardzo cieplutko :)

      Usuń
  2. Super karteczka :) Piękną karteczkę wybrałaś jako banerek :)
    Dziękuję za rok wspólnego kartkowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Uleńko :) To ja dziękuję za wspólne kartkowanie :)

      Usuń
  3. Bardzo ładna.I ja dzięki Uli w tym roku uporałam się szybciej z karteczkami :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Alu, tak takie wspólne zabawy mobilizują by potem nie tworzyć na szybko, bo czas goni, a tak jesteśmy chociaż w pewnym stopniu przygotowane na ten gorący czas :)

      Usuń
  4. Piękna karta. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karta. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i również cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Urocza karteczka, te połyskujące brokatem aniołki są pełne świątecznej magii.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki z aniołami zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna
    Pozdrawiam serdecznie!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ada, także cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka