Bombka w wydaniu XL

Witajcie w kolejny Szydełkowy Wtorek :)
Na początku pozdrawiam i bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod wpisami szczególnie pod ostatnim z aniołkiem z dredami : )

Dziś chciałabym pokazać Wam gotową już duuużą szydełkową  bombkę. Dużą oczywiście jak dla mnie bo jeszcze takich nie robiłam. Bombeczka ma 15 cm średnicy. Czy powstaną inne? zobaczymy. Szczerze powiem, że wolę takie w normalnym rozmiarze, ale ta również sprawiła mi dużo frajdy.

Bombeczka ma pewne "ale", lecz jest i już cieszy oko :)



Bombka robiona jest według schematu poniżej. Oczywiście jak to ja musiałam ją nieco zmodyfikować po swojemu. Mam go z Pinterestu, ale czyj naprawdę jest - nie wiem. Mam tylko nadzieję, że nikt nie będzie mnie za to ścigał :)


Na dziś to tyle :) Pozdrawiam cieplutko i do następnego wpisu :)

15 komentarzy :

  1. Ogromna i prześliczna!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Danusiu, pozdrawiam również bardzo cieplutko :)

      Usuń
  2. Robi wrażenie:)
    Bardzo ładna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, to prawda, bombka robi wrażenie :)

      Usuń
  3. Ogromna :) śliczny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 15cm?! Ogromna! Ale pięknie wyszła. :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Przyznam, że sama byłam w lekkim szoku, gdy juz wyschła na baloniku, nie myślałam, że będzie taka duża :)

      Usuń
  5. Wspaniała bombka :-) Piękna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się prezentuje ta okazała bombeczka:))

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka