Aniołek z dredami

Witajcie w sobotę :) Dziękuję za Wasze odwiedziny, komentarze :)

Dziś chciałabym podzielić się z Wami wytworem, który powstał na I Spotkaniu Mikołajkowym u mojej znajomej, w Jej klimatycznej Twojej Szafie.
W ruch poszły styropianowe stożki, piórka, koraliki, sznurek  i mnóstwo różnych przydasi.
Na pierwszy rzut tworzyłyśmy choineczkę z piórek, powstały bardzo różne i o to chodziło. Mnie jakoś to nie szło :( Zamiast tego stworzyłam aniołka - wykorzystałam biały sznurek, białe perełki i troszkę kremowej włóczki. Powstał jak to stwierdziły dziewczyny - aniołek z dredami :)


Dziewczynom bardziej szło i powstały takie choineczki piórkowe:





Później w ruch poszły szydełka i kordonek. Dziewczyny poprosiły o to by pokazać jak się robi gwiazdkę. Tak to wyglądało :)


Gwiazdki może pojawią się później, gdy będą już ładnie usztywnione :)

Na dziś to tyle, duża bombka już jest gotowa, wiec zapraszam na Wtorkowe Szydełkowanie, wtedy ją przedstawię :)

Pozdrawiam cieplutko i do następnego wpisu :)

13 komentarzy :

  1. Zadziorny aniołek ;) Zazdroszczę takich kreatywnych spotkań, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez tych spotkań Ci zazdroszczę 😁
    Buziaki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiała być świetna zabawa:-) A Aniołek bardzo mi się podoba, muszę z dzieciakami takie zrobić;-)
    pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sympatyczny aniołek! Świetne i twórcze są takie spotkania. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jak fajnie! Wspaniałe są takie spotkania! Twój aniołek bardzo mi się podoba! Pozdrawiam cieplutko)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super aniołek :) I super, że robiłyście coś razem! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniołek jest przeuroczy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój aniołek jest bardziej w moim stylu niż piórkowe choinki, dlatego bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny anioleczek. Choinki zresztą też. Wspaniałe są takie spotkania 😀

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka