Wtorek i gwiazdeczka

Witajcie we wtorek :)
Czas na drugi wpis z cyklu Wtorkowe Szydełkowanie. Dziś pokażę co prawda tylko jedną gwiazdkę, ale za to ze schematem.
Gwiazdeczka jest bardzo prosta w wykonaniu, wielkość jej to 8,5 cm.

Gwiazdka wygląda tak :)



Do usztywnienia użyłam ługi z dodatkiem wikolu, którego dałam ciutkę za dużo, więc gwiazdeczka jest bardzo mocno usztywniona :)

A poniżej schemat, skąd go mam? z Pinterestu od kogo dokładnie nie pamiętam, bo nie zapisałam sobie, ale mam nadzieję, że autorka wzoru nie będzie mnie ścigać :)



Dziękuje za uwagę i cieplutko Was pozdrawiam :)

9 komentarzy :

  1. Gwiazdeczka bardzo ładna.
    Dzięki za schemat.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, nie jest może doskonała, ale pierwsza robiona z tego schematu :)

      Usuń
  2. Piękna gwiazdeczka i przydatny schemacik. Warto go zapisać. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko, to prawda schemacik ciekawy :)

      Usuń
  3. Śliczna Twoja gwiazdeczka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka